Se skuggor
Jag har börjat se skuggor här hemma. Oftast svarta i ögonvrån.
Det går snabbt. Och tittar man direkt på det så är det borta.
Kan tillägga med att jag haft sus i vänster öra nu sen innan jul, konstant. Helt plötsligt är suset borta och jag ser dessa skuggor istället.
Nån som vet vad eller vem det kan vara?
hmmm….det märkliga är att suset har försvunnit nu när du börjar se skuggorna. Det borde vara tvärtom, för att man kan få sus, ringningar, tryck och tillfällig tinnitus i öronen när det spökar. Dom kanske vill ge dig lite omväxling..hehe
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
hahahah..ja så är det nog Ghost.
Jag tycker med det är konstigt. Kan tillägga med att jag bytt sovrum och i och med detta så försvann suset i örat.
Jag kan nog ha haft besök med här under tiden men kanske inte märkt av de.
Men det är intressant att du börjar att se skuggor. Det som du beskriver har jag också varit med om några gånger…när man tittar direkt så försvinner dom.
Förmodligen var det nog bytet av sovrum som hjälpte mot öronsuset…men varför är ju inte så lätt att veta?
Värmland"
Jag kan se nåt snabbt röra sej ibland…sen när man tittar dit finns det inget.
Fel på ögonen?
Nä jag fattar inte varför öronsuset skulle bli bättre av att jag bytte sovrum…Hmmm…
#0# Lustigt nog är det ungefär samma här ….
Mitt vänstra öra lever sitt eget liv. Allt började efter att farsgubben dog i augusti förra året. Svarta skuggor finns inte i lägenheten (men utanför), men däremot kalla fläckar, som kan vandra runt ….
Nej, jag tror inte det är fel på din syn…det där är ganska vanligt där det spökar.
Det kan ju vara så att det är mer andeväsen i ditt gamla sovrum än i det nya som gav upphov till öronsuset?…ja, det är knepigt det här!
Värmland"
Merlin…
Beklagar sorgen.
Du har nog din pappa på besök…
Jag vart täppt i örat med…kändes avdomnat ibland…sen bara försvann det…i samband med skuggorna….
#7 Skrev ett långt pm men det gick vist inte att skicka.
Tror det är två män en ca 40 siffran 62 får jag med honom och ett namn Eva.
Man två äldre herre magerlagd strax över medellängd kommer troligen från din fars sida.
#8 Synd att jag inte fick det…
Hmmmm…..detta måste jag fundera på…
Vet att jag har en man med mej på just vänster sida…men vet inte vem han är. Det är flera som säger att jag har en mörk skugga som följer mej.
#9# Spännande!!
Jag kommer aldrig glömma de två ögon som följde mitt ex. De skrämde livet ur henne, och det kan man förstå ….
Intressant Mia för jag har mitt högra öra som är likadant och läkarna kunde inte hitta något fel. Skuggor har jag sett i många år oh nu börjar även min mamma se dem och hon är helt till sig då jag berättar hur det kan vidareutvecklas som det har gjort för mig.
Mina…
Jag har precis börjat se skuggor. Har inte försökt att utveckla mej så värst utna tänkt att det kommer när det kommer…OM det vill komma.
Det har vart ganska lungt här innan…men känner att det är nåt på G igen.
#12 Nu har visst nätet börjat fungera igen här hemma.
Killen är ljus till mellanblond ordinär kroppsbyggnad men känns ändå stark, har halvlångt hår ser lite lockigt ut. När han gick bort fick han något i sidan av ansiktet, samt känner en smärta i bröstet. Du bör ha haft enbart ytlig kontakt med honom i livet. När mannen rörde sig gick han med ena axseln lite före den andra. Han hade inte några utmejslade drag, utan ansiktet påminde lite om nu kommer inte jag på namnet, den man som var gift med Carola, prästen healern.
Mia…du får hålla oss uppdaterade..
#13…
Funderar…detta var mycket spännade.
Ytlig kontakt…..När gick denne mannen över till andra sidan?
Runt 40 år? Och Eva?
Hmmm….
#14. Jag ska hålla er uppdaterade med vad som händer.*L*
Runar Sörgard eller nåt heter han va?
#16 Runar så hette han lite snarlika i ansiktet men kortare.