Att ha healing i händerna
Jag fick veta av det medium jag har kontakt med att jag har healing i mina händer och hon uppmanade mej att röra vid människor mer än vad jag gjorde då. Testade lite på mitt jobb då jag jobbar inom vården. Testade på oroliga pat och flera lugnade ner sig av min beröring. Är det fler som har healing i händerna här? Jobbar du med dina händer alltså healar. Hon sa att jag kommer att utveckla min förmåga mer framöver.

jag jobbar inte med mina händer och vet inte om jag har healing i händerna men vid flera olika tillfällen har några kommit till mig på jobbet och bett mig lägga mina händer på deras huvuden och nacke får då "vet dom att det går över" oftast har det varit huvudvärk/migrän dom har då
det har antingen gått över eller så har det blivit avsevärt mycket bättre..
vad det är eller vad man kallar det vet inte jag, men jag är glad om jag kan hjälpa så mina händer är till deras förfogande när dom vill ha dom 
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
jagealltidglad Va spännande och skönt att kunna hjälpa andra. Jag lider själv av migrän kanske ska ta och prova på mej själv.
Hon sa att jag kunde lägga mina händer på bröstkorgen på mig själv då jag har mycket runt omkring mej så samlar jag på mej där.
Jag provade också på min gubbe då han var i högvarv
och det funkade.
Jag tror man kan ha det i sina händer, jag har märkt själv att jag kan heala andra, vissa människor får bara inte till det medans vissa har det i sig :)
Northern Vi är nog födda med en hel del olika egenskaper och en del kommer till oss under resans gång. Jag testar på min familj lite då och då min syster dotter blir nästan svimfärdig då jag provar på henne hon tycker att det blir varmt och det liksom sticker i från mina händer. Min syster då jag provade på henne så började hennes överläpp rycka sedan så kände hon ett tryck över näsryggen men det ska ganske vara så då hon kände sig lite förkyld.
Jag tror absolut att du har det i dina händer. Jag fick samma besked av mitt medium. Men då kände jag det inte. Det var inte förns en gång då hon gav mig distanshealing då jag var mycket sjuk som jag kände hur mina händer "aktiverades." Otrolig känsla. Sen dess började jag läsa böcker för att lära mig mer och började researcha lite och nu vet jag att jag har förmågan - precis som du - att heala. Ibland räcker det med en beröring, ibland kan jag bara skicka min energi till personen.
jag föreslår att du börjar läsa på lite och öva dig på andra! Precis som du gör nu fast försök att vara medveten om exakt vad som händer. Du kan uppnå fantastiska resultat! Du får uppdatera oss och berätta hur det går! :D
Kram!
Stellster Jag fattade inte innebörden av det hon sa om mina händer riktig då men har nu börjat intressera mej mer för vad det är som händer. Jag börjar känna mej riktigt sugen på en kurs. Känner mig vetgirig just nu
men det är väl det som är meningen. Jag uppdaterar er gjärna.
Visst är det kul när man inser att man kan få folk att må bättre med en "enkel" beröring? Du sitter på en otrolig gåva. ut och gör folk glada! :D
Ska göra så gott jag kan!