Loftet (Bilder)
Det är ju som sagt ett gamal loft att något slag så där är ganska dammigt ;)
Nu stod jag på en stege när jag fotade. Ibland sätter jag mig på loftet med fötterna på stegen. Längre vågar jag inte gå.
Hej.
Nånting står vid dörren…ser en skepnad…
Jag ser nu med…och en som sitter till höger om dörren…*L*

det kanske är ådringen på trät på väggen längst bort, men där ser det ut som det står någon. Någon med en lång kavaj, kappa…? bara inbillning kanske? kan du inte ta en till bild så får man se om "mannen med kappan" står kvar? gör han det är det säkert trät som gör så att det ser ut som en gubbe…
kram
Jag klickade på bilden innan jag läste inläggen och det första jag kände var glädje som gör en varm inombords, tårögd av glädje och ordet " hemma" dök upp.
Sen läste jag inläggen och har försökt se men jag ser inget, men det är ju häftigt att ni andra gör det:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#6 Ja, det kan jag göra ;)

på den "nya" bilden ser jag inte det som jag ser i den första bilden. Hmm…är det någon mer som ser det jag ser? precis under orben? vad tror ni att det kan vara?
På det sista ser det ut som om någon står lite lätt lutad framåt, till höger om dörren.

Här ser jag en man och en kvinna med en vit hund.
Och flera troll.
jag ser också någon vid dörren sedan något annat vid muren men kan innte riktigt säga vad det är.
håller med om ansiktet ser creepy ut
liljan? var är trollen och den vita hunden?
Nr 14 gav mest intryck på mig,ser ett öga klart och tydligt med en bit av näsans övre lite i profil.Härliga bilder men 14 gör mest intryck;.)
sjuttsingen, ser ett ansikte till på nr 14 snett uppåt vänster ca 3 cm från det utpekade ansiktet när man zoomat in, ser man konturerna av en haka som börjar och smala breda läppar och en liten näsa, ansiktet är större än det utpekade, kanske 5 ggr större, en ljus springa hamnar på dess vänstra kind. Det är ett helt huvud kan man säga.
Man måste slappna av fokus i ögat lite för att se det.
Tack alla :)
Tänkte nu till helgen fota lite med min systemkamera där :)
ser 3-4 st bilder el ansikten,men är ju fantasin som ställer upp,skuggor å ljus gör väldigt mycket tillsammans
#14 el ett öga om man ser det i 3d =)
Ja, egentligen kan man hitta hundratals ansikten, bara fantasin som sätter gränser ;)
jo men troll och vita vargar, där gick jag bet

finns det med på alla bilder s¨är det inget att bry sig om. kram
håller med #25 =)
finns det på alla bilder så är det inget att bry sig i,värre är det väll om det bara dyker upp en gång .antagligen bara skuggor å ljus som förvillar våra synintryck
ta me dig ficklampa å gå upp å flytta spegeln å det runda som står bakom å ta ett nytt foto =)är det borta då så e problemet löst
Jag vet inte ens om jag vill gå dit. Golvet är inte säkert och jag har blivit varnad om att det kan rasa samman :P Golvet har ju legat där i 102 år nu ;)
du får väll krypa dit på alla 4a å fördela vikten jämt…hahaha..allt för vetskapens skull =)
Haha, jag får väl göra det ;)

Jag kände obehag av den första bilden och den gjorde mig yr, tittade inte på de andra. Hörde skrapande mot golvet. Huuuga!