Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 5012 ggr
[Tussilull]
0

Hur långt i framtiden?

Hej!

Jag undrar hur långt fram i tiden ett medium kan se? Alltså om man har varit på en seans och mediet ser något som kommer ske, hur långt fram kan man räkna med då? Flera år eller så?

elnamaria
0

Jag var på mitt första besök för ett halvår sedan och på mig hade hon en 5 årsperiod och på min väninna hade hon en 7 årsperiod, så jag kan tänka mig att det är olika från person till person.

eggebanroth
1

Skulle vilja säga några liv. Framåt.

elnamaria
0

Vadå några liv???

Vad menar du??

Nu blev jag nyfiken:)

Denna kommentar har tagits bort.
yamher
0

Om man bortser skeptiker så tror jag att det e individuellt vad du får lov att veta om någon annan och man ska oerhört försiktig vad man säger för det kan på verka människan otroligt mycket och saker och ting kan hela tiden ändras. Bara för att jag skulle få ett budskap att få tre barn så kan det lika gärna bli två som att jag omkommer och inte får några, eller som att få ett budskap om en kärlek och jag enbart söker den typen av människor eller tvärtom och kanske missar min lycka??

Alis volat propriis Oskyldig

[mia-38]
0

Starman.

Jag ber dej vänligt att hålla dej till trådens ämne. Denna tråden handlar inte om huruvida en människa kan se in i framtiden. Inte heller om forskning kring detta. Och heller inte bevis.
Detta är ett forum för oss som tror på det mediala och detta som följer med det.

MVH Mia

[Tussilull]
0

Tack för era svar, ja jag tror ju inte blint på allt som sägs men om vissa saker sker blir jag ju glad för det. Att alla kan förändra sin framtid och att inget är bestämt i förväg det förstår jag. Mitt fall handlar det om ett budskap från andevärlden, så det blir spännande och se. Lite nyfiken bara ;0)

tackar för alla seriösa svar