Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 8931 ggr
RandomBrud
0

Stark yrsel

Skriver lite för ofta här känner jag nästan, haha ^^

men jag måste fråga om det är f ler än jag som känner en sån yrsel att man mår illa, kallsvettas och kan knappt röra sig för det känns som att man ska spy. Det går inte bort förrän efter ca 10-15 minuter och hjälper inte om man dricker ett glas vatten, äter eller lägger sig ner.

Detta har hänt allt oftare nu den sista tiden efter att jag flyttade hem till mamma från pappa (där det med hög säkerhet spökar)..

Vet att jag alltid har någon som går efter mig, tittar på mig och så, men varför blir jag yr? Beror det på den som går efter mig eller är det bara så att jag kanske är sjuk och borde kolla upp det?

Vad tror ni? o:

KramKram!

[mia-38]
0

Hej.

Gör inget om man skriver ofta…så bara skriv när du känner för det.

Jag får yrsel vid närvaro av något. Men inte så stark som din. Min känns som en lätt berusning i kanske ett par sekunder..sen går det över.

Förmodlingen tar du in så starka energier att du blir sån.

Samtidigt vore det kanske inte fel att kolla hos läkare med så inget annat är fel. I bästa välmening.

Kram

eggebanroth
0

Yrseln du beskriver låter mer som du har näringsbrist. kan oxå vara överansträngning, du tänker o spänner för mycket. Då resulterar det i typ panik kännsla. Inget farligt i sf.

Du beskriver att ngn tittar efter dig. Jag känner igen symptomen Tor knappast det handlar om några spöken utan mer om kontroll.

Mvh Egge

Hellas
0

Jag håller med ovanstående, kontrollera så att det inte handlar om näringsbrist.
Visserligen kan man bli yr av andevärlden med men som du beskriver det skulle jag själv kolla med läkare.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

RandomBrud
0

okej, tack :)

EvaVictoria
0

jag känner exakt som dig randombru. jag brukar bli yr lite då och då men ibland är det väldigt starkt och håller i sig länge. har hänt väldigt ofta den senaste tiden, men som sagt kan det mycket väl vara näringsbrist :)

Skogshumblan
0

Min första tanke är att om det inte är näringsbristen, eller kanske det också, men iaf, stänger du dig ordentligt? Har du fått koll på hur du kan visualisera att du stänger dig så du är skyddad och de inte kan komma åt dig?

I början när jag just kommit på den här mediala grejen jag har så hade jag så ont i huvudet, mådde illa osv för att jag inte var stängd. Det var som ett hus med vidöppna fönster, dörrar och inget tak så allt och alla andligt sett kunde komma och gå som de ville och det gav huvudvärken och illamåendet. Det blev för mycket för mig helt enkelt. I takt med att jag lärt mig stänga om mig ordentligt, lärt mig säga ifrån när andar kommern är det inte passar osv har jag också upplevt att det illamående och yrsel jag hade inte är så ofta längre. Kan komma ibland om jag inte tar mig tid att meditera på ett par dagar eller om det är någon speciell närvarande som inte ger mig ro men oftast hjälper det att meditera och se till att jag är stängd så går det över.

I all välmening, sök läkarhjälp om du äter som du ska, mår illa och det här fortsätter.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

sven-g
0

Detta hände mig ofta i tonåren när jag växste fort, även kan det vara för lågt eller högt blodtryck.

RandomBrud
0

Tack för era svar, ska kolla upp det snarast så får vi se om det har med min hälsa att göra eller inte. :)