Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 4725 ggr
pookiedoo
0

Vad vill den?

I många år har jag haft med mig en svart rund snabb liten grej. Har aldrig riktigt kunna uppfatta vad det är för den är så snabb.
Ett tag trodde jag att jag höll på bli galen men efter att mor berättade om våran bakgrund så förstod jag att jag inte var galen.
Men tillbaka till den här svarta grejen. Är det någon som har sett liknande sak ?
Den glider väldigt smidigt över golvet och försvinner under soffan.
Den har hängt med i många år nu, ingen verkar kunna förklara för mig vad det är eftersom dom själv aldrig har upplevt de.
Men hade blivit tacksam för svar.

alexandra09
0

jag har tyvärr inte upplevt detta och kan inte komma med något jättebra svar. men vem vet, det kanske är en katt eller någotFlört (försvinner under soffan…)

Vad känner du? har du någon känsla om vad du tror att det kan vara? känns det negativt eller positivt? Jag tror många ggr att ens egna känsla om vad det kan vara för något som man har med sig stämmer rätt så bra.

Tror inte du behöver vara orolig iaf.

kram!

pookiedoo
0

Jag tror faktisit det måste vara nån djur, den är lika stor som en av mina katter .
Känner ingenting faktist. Vilket är märkligt för oftas känner jag nåt men tror jag har blivit så van vid "det" att jag inte ens känner nåt.
Jag hoppas jag inte behöver vara orolig :/
kram

alexandra09
0

nej, inte ska du vara orolig! Har du haft en katt som gått bort för flera år sedan? Jag får iaf en känsla av att det kan vara ett djur, men det ska jag inte säga att jag vet säkert. Jag vet att det finns de här inne som kan hjälpa dig att se vem det kan vara. Ska leta upp en av dem till dig, om inte den personen ser detta innan=) För i tidigare inlägg har jag uppfattat att det finns dem som bara behöver ens förman så kan dem se vem det är man har omkring sig=)  om jag inte missförstått?

Återkommer med ett av namnen jag sett skriva detta. kram

Denna kommentar har tagits bort.
Hellas
0

#0 Hej,
Troligen är det ett djur som ovanstående skriver, vi har en katt som dyker upp ibland.
Det är ingen katt jag känner igen men den har säkert trivits här på platsen tidigare.

Det är ingenting du behöver oroa dig för, ofta blir det nästan som en naturlig del i livet vilket jag tror att du redan känner.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

pookiedoo
0

#3 , Nej har aldrig haft katter förut. Så det är lite märkligt. :/

#5. Jo men om det skulle vara en katt säger vi. Borde inte mina andra katter reagera på de då? Dom reagerar när jag ser "det" glida runt på golvet men borde dom inte reagera att det är ett annat djur här hemma då ? förstår du vad jag menar utan att krångla till det alleles för mycket.

Hellas
0

#6 De behöver inte reagera mer än vad de gör idag så det är inte som att släppa in en levande katt eller hund de inte känner igen.
Andevärlden är inte ett hot och ofta så konstaterar våra djur enbart att de har besök från andevärlden, sedan är det inte så mycket mer med det.

Jag tror återigen att då de reagerar negativt på en energi så handlar det oftast om att de känner av Husses/Mattes rädslor som vi äverför till våra djur.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

pookiedoo
0

Jo du har nog rätt !
Men nu var det ett tag sen jag såg den.

alexandra09
0

#5 är hon inte?

Marah
0

Usch av din beskrivning kom jag att tänka på en otäck dröm jag hade i några år om en svart, rund hårboll med huggtänder och röda elaka ögon som jag jagade men aldrig lyckades få tag på…