Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 4094 ggr
beliivelove
0

den udda drömmen - som ..

_jag hade en dröm nu inatt….
som ni kanske inte vet dog min mamma för 1 år sedan.. jag drömde att hon kom tillbaka, att hon gjorde skrämmande saker i vårt hus, och plötsligt såg jag henne och hon berättade att det var hon… sen vaknade jag och glömde bort allt.. .

när vi sedan satt och åt, så poppade drömmen upp , och jag tyckte det var konstigt, nu ikväll tittade vi på film, och då hörde ritha min fostermamma något som praslade ute i köket, och innan det hade jag och denny min lillebror bråkat.. och jag tycker iinte det är rättvist, så jag gick upp..
sen gick jag ner.. och då hörde man ett skramlande ljud.. och 5 minuter efterde, hörs en krash*boom ,.. vi bakade hjärtan i jul, av pepparkaks deg, och vi skrev madde mitt namn, på ett och denny min lillebrors namn på en . och hängde upp dem i tjocka snören i köket på en vägg..
de var en som hade ramlat ner! och gått  i tusenbitar. det var dennys pepparkaka?
hur ska man tyda detta! vi var båda jätterädda och ligger nu i min lillebrors säng! med ljuset på och tvn på.
förut har denny upplevt att han tittat på tv, och den har tydligen bara slocknat framför hanns ögon…_

beliivelove
0

putt

beliivelove
0

putttttt!