Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedlemspresentationer
Läst 3962 ggr
jujjis
0

ny här :)

Hej

jag är en tjej på 23 år. Nu kan jag blicka tillbaka på min barndom och inse att många gånger då jag lekt själv egentligen inte gjorde det. När min farmor gick bort 2003. Hon var min bästa vän. Älskar henne över allt annat. Så tog hon kontakt med mig i drömmen samma kväll.

Likt starkt ljus var vi på olika nivåer. Jag längst ner hon i mitt och hennes föräldrar över henne. Vi pratade hon och jag. Jag minns det så väl.

Det var min första starka händelse. Sedan två år senare väljer min far att gå vidare. Det tog mig otroligt hårt. Efter den händelsen. Blev det andliga så naturligt för mig, då jag började se det överallt och itne bara i drömmar.

Idag, just nu, inser jag att jag vill utveckla det. Få en mer förståelse. Jag har känt av många olika själar. Hört många historier. Och även nu tagit hjälp av mina guidar för att stänga ute vissa andar som tar för mycket energi.

Oj, vad jag babblar på :) Tänkte bara nämna lite om mig! tycker det är otroligt intressant att läsa andras inlägg.

Värme och ljus!

Mvh Johanna

alexandra09
0

vad spännande det låter!=) beklagar dock sorgen.

välkommen hit johanna!

kram

[mia-38]
0

Välkommen JohannaSkrattande

Beklagar sorgen. Men du har dina kära med dej.

Kram

Shamana
0

Välkommen in i stugvärmen,här är du inte ensam om dina upplevelser det finns mycket att läsa och många att diskutera med.

Hoppas du ska trivas,beklagar din Fars bortgång.Ljus och värme till dig.