starkt ljus
Hej Har vart inne ett tag och läst vad ni skrivit.bestämde mig idag att jag vill va en del av er s.k. familj.Har testat att ta kontakt med min andliga vägledare… det enda som hände var att jag fick se ett skarpt ljus komma emot mig…det försvann lika fort som det kom..det kom så fort att jag kännde att ja hajade till.Vad var det för ljus???

Det var nog din guide som kom då. En guide är ju en ljusenergi :-)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lyssnar på COSMICA..underbar..la mig ner i soffan slöt ögonen..då får jag ser ett hav med röda rosor..jag såg mittersa rosen sen var det rosor runt det var 8 runt den sen öka rosorna på runt runt…så det blev eller va en hel äng med röda rosor…tror nog jag skulle kunna räcka alla rosor det var..men det skulle nog ta lång lång tid….sen skulle jag nog oxå bli snurrig i huvudet..för det gick runt o runt..som en spiral-labyrint…härlig syn var det i allafall..i nedre kan så kom det blå färg o en vit som försökte trycka upp rosorna..det blev som en båge detta blå/vita…men rosorna var starkare så dom tryckte ner blå/vit i botten igen..så där höll det på…kram..håller på att öppna mitt tredje öga..för nu har jag hittat det…tror jag…såg iallafall att det började med en grå fläck mellan mina ögon…men ser den bättre om jag håller för mina ögon så det bli kolsvart…för då kan jag fixera mig på tredje ögat…kram igen
[ Jag tycker det är svårt att veta om man ser med tredje ögat eller om man ser genom sina slutna ögonlock.Är det ljust där man är så kan man ju se ljuset genom ögonlocken,Förstår du hur jag menar?Jag kan också tycka att när jag mediterar är det är svårt att koppla av i ögonen fast jag blundar. Det känns som om jag hela tiden vill försöka se genom ögonlocken. Finns det något bra tips på hur man ska kunna "koppla bort" ögonen
](http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZCYYYYYYYYSE) href="http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZSzeb113_ZCYYYYYYYYSE&utm_id=7921" rel="noopener noreferrer" target="_blank">

#3 En del föredrar att använda ögonbindel, så det kan vara ett tips. :-)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus