Visste ni..
Jag har ju min humor,som är som den är.Och den kan förhoppningsvis locka någon till skratt!
Visste ni: Att 10 Guds budord innehåller 297 ord.
Att den amerikanska oavhängighetsförklaringen innehåller 300 ord.
Att EU:s direktiv för export av ankägg innehåller 26,911 ord.
*skrattar*

hahahaha har du setat och räknat ut det eller?

Ja där ser man hur världen har förändrats!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hihi! 

ja ni..tänk att få ord kan ge så mycket oxå på en gång….alla dessa ord om ett ankägg skull…10 guds ord..297 stycken…gav hela befolkningen något..om ni förstår min mening…kram…

har ni hört den här då….Lilla Kalle hade varit i skolan..kom hem ledsen..pappa fråga men kalle varför är du ledsen..jo sa kalle fröken prata om blommor o bin..ja sa pappa..det är väl inget att va ledsen över…du vet ju hur det går till….ja ja sa kalle..men stina sa att dom fick sin syster av en underbar stor fågel..ja sa pappa.men du vet ju hur det går till så var inte ledsen..men då sa..olle att dom hade fått sin bror på apoteket..ja ja sa pappa igen..men du vet ju hur det går till..ja sa kalle med gråten i halsen..då sa per att dom hade köpt sin baby på NK…ja ja men lilla lilla kalle du vet ju hur det går till…ja ja sa kalle…med gråten i halsen…pappa sa men varför är du så ledsen..ju sa kalle…jag kunde ju inte säga att vi var så fattiga att ni fick göra egna….

#6 Hahahaha!!!
Elisabeth

Hahahaha,oh va skönt det är med ett gott skratt

ett gott skratt förlänger livet sägs det ju….

Ja och om man ska ha riktigt,riktigt kul så kan man ju bjuda på en Finsk bål,där man tar 5 liter Koskenkorva och ett litet körsbär,men för jössenamn,låt inte körsbäret ligga för länge,det blir för mycket fruktsmak…..
Härligt med lite kul humor

HA HA HA….det var två vänner som var på fest..dom gick ut en stund för att ta lite frisk luft….efter ett tag så hitta dom två burkar öl..trodde dom ja…men dom drack det o småprata….kvällen lede till sitt slut..båda skildes åt..o gick hem..dagen där på så ringer den ena till den andra…den som ringde fråga sin vän..fan fick så ont i magen…inatt..ja sa den andra jag känner oxå att jag är ruddis i buken..då säger den som ringer..du har väl inte varit på toa..nej sa han inte ännu…då säger han förfan gå inte dit..för jag ringer från tokyo….

Oj här flödar ju humorn…..hahahahaha
Skönt om vi kan ha en tråd där vi kan skratta oxå….
hahaha.. va underbart att få skratta.. får väl bidra då..
Det var en man med puckel som brukade gå en promenad i skogen..en dag när han kom fram till ett träd så hoppade en "djävul" fram och sa: Vad har du på ryggen!! Ehhh..en puckel svarade han..-DEN tar jag sa "djävulen". Mannen gick tillbaka till byn glad i hågen och mötte där sin kompis som hade klumpfot varpå han frågade..Va,var har din puckel tagit vägen..? Då berättade han vad som hänt..mannen med klumpfot tänkte..det HÄR e nåt för mig så han travade iväg samma väg och kom fram till trädet då "djävulen" hoppade fram och frågade: Vad har du på ryggen!!! Ehhh..ingenting…då svarade "djävulen: Här har du en puckel!!

Ja en skratt-tråd på sajten var inte dumt, tack för det!!!
Elisabeth
Härligt att få skratta lite nu på kvällen. Tack allihop för det.

*asg* Det var riktigt bra.
Här kommer en till,den är lite "söt." Det kom in en pigg glad kanin till ett konditori och frågade glatt: HEEEJ..! Har ni morotstårta här!!? Konditorn svarade..nää det har vi verkligen inte!! Nähä svarade kaninen,tack så mycket då..han kom tillbaka nästa dag lika pigg och glad och frågade samma sak..konditorn svarade:JAG SA JU IGÅR ATT VI NTE HAR DET..("lite" lätt irriterad) Nähä,tack så mycket då svarade kaninen igen..tredje dagen tänkte konditorn att..jag får väl baka en dj_vla morotstårta då.. Dagen efter kommer den pigga glada kaninen in och frågar igen: HEEJ..! Har ni morotstårta här!!? Jaa sa konditorn..det HAR vi faktiskt.. kaninen svarade: Ååhh fy f-n vad äckligt!!!!!!!!!!!!!!!!

*asgarv*

*ASG*

Två norrmän var ute och gick en natt, de kom till en bäck,
- Jaha hur ska vi komma över här då? Sa den ena.
- Jo jag tar och lyser med min ficklampa så går du på strålen!
- Va! Tror du att jag är helt dum i huvudet? När jag har kommit halvvägs så släcker du lyset.

Anders tyckte att Ole:s toalett stol alltid var så nerskitad så han övertalade Ole att köpa en toalettborste.
När det har gått några veckor, frågar Anders,
- Hur har det gått med toalettborsten?
- Inget vidare, jag har gått över till papper igen.

var bara tvungen----ha ha ha…
Lille Rolf var på väg hem längs med grusvägen när han plötsligt blev så väldigt nödig, så Rolf satte sig vid vägkanten och drog ner byxorna. Just som han hade blivit klar så såg han en nunna komma cyklande en bit bort.
Rolf tyckte det var mycket pinsamt och han visste inte riktigt vad han skulle göra, så han satte sig på huk och kupade händerna över högen. nunnan stannade och frågade vad han höll på med.
- Jo, jag har fångat världens snabbaste djur under mina händer, sa Rolf.
- Nämen, det måste jag få se hur det ser ut, svarade nunnan.
- Nä, det går inte. Det är så snabbt så om jag tar bort händerna så försvinner det direkt.
Men nunnan envisades så till sist fick Roland ge med sig.
- Lägg händerna över mina så kan du ta djuret innan det försvinner, sade han, och nunnan satte sig bredvid Rolf och lade sina händer över hans. Rolf ryckte bort händerna och nunnan tryckte snabbt ner sina.
- Herre, vad det var snabbt, utbrast nunnan, det hann till och med skita innan det stack."

LER stort ju :)
HAHA…KUl med roliga historier här…Jag kanske kan få bidra jag med en jag med…..
Lilla Anna från Dalarna kom till en fin familj i Stockholm och skulle arbeta som hembiträde. Fina frun i familjen hittade lilla Anna en dag i fina parets sängkammare. Där stod Anna och drog och slet i en kondom som hon hade hittat.. Fina frun frågar Anna: "Jaha och vad sysslar lilla Anna med då"? "Jo" säger Anna på det bredaste dalmål, "ja fundra just va de här va för la"?? Då svarar fina frun: "Knu…..ar ni inte i dalarna"? Då svarar Anna raskt att : "Jo- men int så skinnet åker av heller"…..

ha ha..ja som stenmark säger det är bara att åk…

Hihihihih
Tack Bounty för tipset om den finska bålen..testade den igår och vaknade med huvudvärk..SKULLE låtit bli det där lilla dj-kla körsbäret!!!!
men, men man lär sig..nästa gång så…………

ja du man lär sig så länge man lever…kommer ihåg en episod..då min son var med min mor o far på kräftfest…min son var 10 år…det blev mat o dryck..fast vuxna fick annan dryck…på kvällen så blev far min lite på örat..missa stolen ja ni vet hur det kan bli..men min som sa att morfar skulle aldrig ha ätit dom där kräftorna..för han missa stolen o vinglade..o på morgonen hade han spyt…så det MÅSTE ha varit fel på kräftorna sa min son…

Hahaha Kath….nu börjar våren nalkas och med den sommaren Då har jag ett annat recept och det är Finsk sommarsoppa.
Ta en flaska Koskenkorva,häll upp i en djup blommig tallrik.Voila!!!

haha bounty…

Det var på den tiden när frukt var ovanligt, exotiskt och dyrt…
Två män med måttligt begränsade begåvningar skulle bege sig på sin livs första resa med tåg.
För att lyxa till det lite extra hade de köpt sig en varsin banan att ha som förtäring under resan.
En bit på färden var det så dags för färdkosten…
Den ene mannen skalade sin banan och JUST som han satte tänderna i den åkte tåget in i en lång tunnel och allt blev svart.
Ur mörkret ljöd en "lätt" förvirrad röst:
- Har du bitit i din banan än?
- Näää, inte än!
- Gör för f*n inte det…jag blev blind!!!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

CBA!!!
Skrattar så tårarna rinner………….

Vad trevligt Bounty 
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Plastikkirurgi
En dam i 50-årsåldern kontaktade en plastikkirurg för att höra sig för om
en ansiktslyftning. Läkaren berättade om en ny teknik, kallad "Skruven".
- En liten skruv monteras in i nacken, vid hårfästet, och är helt dold av håret. Skruven kan sedan skruvas åt lite då och då av er själv. På det sättet kan ni alltid känna er slät och fräsch utan ytterligare ingrepp, förklarar läkaren.
Avgjort, tänkte kvinnan och lät sig opereras. Femton år senare kommer kvinnan tillbaka till läkaren och klagar över några bieffekter.
- Först vill jag säga att jag är väldigt nöjd och har ju skruvat en del genom åren. Men nu har jag fått två problem, det ena är att jag fått sådana förskräckliga påsar under ögonen. "Skruven" verkar inte få bort dem.
Läkaren undersöker henne och konstaterar: - Det där är inte
påsar, det är era bröst! Ni har skruvat alldeles för hårt!
- Aha, svarar kvinna, det förklarar pipskägget!!!

#35 Hahahaha… 
Elisabeth
#35 den var bra!

Hahahahaha
Jag kör ett annat knep om jag ska ut nån kväll,eftersom jag börjar få rynkor i ansiktet,då kastar jag av mej behån,och jag kan garantera att jag då blir rynkfri….

Här kommer lite mer:
Säljes:
Ölandshäst, 6 år med sele och kärra, helt eller delvis till salu.
En apa, en katt och en papegoja finnes till salu hos David, som gift sig och därför inte längre behöver dessa husdjur.
För billigt pris finnes en rullstol till salu passande yngling utan rygg.
Bulldog säljes. Äter det mesta och tycker mycket om barn.
En vacker, något begagnad, svart kjol är till salu för ett smalt fruntimmer med rynkor baktill och vars liv är mycket elegant.
Två höga pulpetstolar passande för kontorister med svarvade ben.
En länstol som i många år tillhört en revisor med stoppning i sitsen och överdrag på ryggen säljes på grund av dödsfall.
Porrmaskin, bordsmodell, tre olika hastigheter.
Vit Dvärgkanin med svart runt ögonen och lite på örat säljes.
Barnbarn + sittvagn 375 kr.
Ha ha ha
Här kommer ett recept: Dags att baka till helgen..
1 dl socker..4 ägg..2 dl torkad frukt..1 tsk salt..1 dl farinsocker..4 msk citronsaft..nötter..2 liter Whisky
Ta fram en mellanstor skål. Kolla Whiskyn genom att smaka. Häll Whisky i ett decilitermått och drick. Upprepa.
Sätt på elvispen. Smaka återigen på Whiskyn. om den fortfarande håller kvaliten.
Blanda 1 dl smör i en stor skål, lägg till 1 msk socker och vispa.
Kolla om Whiskyn fortfarande är god.drick ännu en kopp.
Schtäng av elvispen!
Knäck två hönor och schläng i schkålen,vrid loss den med en muvmejschkrejsel.
Schmaka sen om Whiskyn fortfarande är god.
Schen.. schka du schila 2 dl schalt, eller nåt schånt… De e int schå noga.
Kolla Whiskyn!
Schila citronsaften, lägg till en mat..sched..och schå..schocker,eller nåt. Va f-n..
Schmörj ugnen. Vrid kakformen på 200 g, glöm inte att schtänga av elvischspen! Schläng ut schkålen genom fönstret. och..schå kolla schen Whishyn.
Gå å lägg dej…vem f--n schänner för å äta en dj-vla fruktkaka nu

ha ha ha….den har jag gjort ett par gånger..den fruktkakan….kanske jag gör det den 26 april…man met aldrig..är då på Ålandskryssning….

Hahahah,vicken härlig kaka….
JAAA, DEN var bra Kath…
hihi…den med kakan var bra