Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 882 ggr
Heda
0

Göteborg?

Tänkte bara kolla fall det finns fler medlemmar på övernaturligt som kommer från Götet?

Vill också passa på att ge er alla en fortsatt trevlig kvällFlört

kath
0

Ja..här har du en..Flört Detsamma..trevlig kväll menar jag..Glad

Gwydion
0

Hej!

Bor i Kungälv, som ligger norr om Göteborg Glad

Heda
0

Ja det fanns två göteborgare iallafall;)..

Har någon av er gått på stor seans här i Göteborg eller i närheten?

har just aldrig varit på stor seans någon gång,eller har varit på "mindre"seans,men skulle villja gå på någon stor senas någon gång .

undrar fall ni känner till nån bra här i göteborg?

Har hittat en sida,mins nu inte vad den hette har den på mina "favoriter"på min andra dator,där står en lista över lite olika seanser dem ska ha.

Gwydion
0

Hej Heda, det finns tre st spirreföreningar i Göteborg dom är Vännerna som ligger på Bryggaregatan, SSG, Två världar. SSG ligger i majorna och två världar ligger på Storgatan, sök gärna på Google, har för mig att dom finns på nätet.

Det är mycket speciellt att gå på Storseans första gången, nervöst och lite fnittrigt. Skrattande

Hoppas att du finner dom här Spirreföreningar/Roger Ölveryd

KarolinaNowak
0

Jag bor i Göteborg, närmare sagt Angered :)

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

soulwings
0

Vem kan jag kontakta i   SSg bor i majorna i gbg

Gwydion
0

#6Hiker Hej!

Kommer inte ihåg vem som är kontakt person hos SSG, har för mig att dom håller till vid Godhemsgatan, men Googla på namnet SSG. Vet att dom har en hemsida. Spännande med ditt intresse för asien, kan tänka mig att du har haft många positiva inkarnationer där

//Roger

Elisabeth-J
1

#6 Här är länken till deras hemsida: www.ssgbg.se

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Heda
0

4#Just det ja SSG hette det,det var den hemsidan jag fann på google häromdagen.

Tack för ditt svar iallafall mvh//Emma

5#Har du varit på någon storseans,privatsittning här i göteborg?

Själv har jag varit på privat sittningar,men då i Kungsbacka.

soulwings
0

Tack för info om ssg,och att ni finns,det betyder mycket!Eller på  japanska arigato gozaimasu.

kath
0

#7 Tack Gwydion för tipset på smileys..har nu installerat det..

Men.. nu skulle jag hämta ner en smielys men den har försvunnit från ikonen..ligger den "gömd" någonstans?? vet du var jag hittar den..?

Lätt förvirrad nu *L* /Katie

Gwydion
0

Hej kath!

Näe, kan ingenting om datorer det skall bara fungera, men om andevärlden och personligutveckling kan jag mycket om.

//Roger

TottsiGirl
0

Finns inte i Götet men några mil norr över i Uddevalla inte såå långt borta i alla fall :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."