Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 3417 ggr
GhostAdventures
0

hörlurespöke?

jag är hoss papa förut när jag satt här lyssnade jag på musik ihörlurar sen skulle mamma lånadatan så jag stoppade musiken och gav mamma datan (med hörlurarna i) ochh så skulle jag gå och hjälpa pappa i köket och när jag kom tillbacks hadde hon ställt datan på bordet och när jag tog upp datan så var det bara en lurkvar på lurarna och det såg ut som om nån hadde bara tagigt ut dem lätt alltså inte slititutden för det var inte något sönder bit kvar sen hittade vi den andra luren som den eller det som tagigt ut dem tappat det på vägen ut skit läskigt nånsom har svar hur det kunde  gått till…. jag kanlägga ut en bild på den snart

[dagdrommarn]
0

Klarar inte att få ut ngt ur texten när det inte finns punkter…;-) Det blir bara gröt av allt hehe…men det lät spännande med hörlurespöke…

GhostAdventures
0

jah skrev så här:''Jag är hoss pappa.

förut när jah satt här och lyssnade på musik i hörlurar.

Sen skulle mamma låna datan.

Så jah stoppade musiken och gav mamma datan.(med hörlurana i)

Och så skulle gå och hjälpa pappa i köket.

Och när jah kom tillbaks hadde hon ställt datan på bordet.

Och när jah tog upp datan så var det bara en lur kvar på lurarna.

Och det såg ut som om nån tagogt ut dem lätt alltså inte slitit ut den.

För det var ingen sönder bit kvar på den.

Sen hittade vi den andra luren som om den eller det som tagigt den tappat den på vägen ut.

Skit läskigt någon som vet hur det kunna gå till?

Jah ska försöka lägg ut en bild å snart som möjligt''

var det bättre? xD

[dagdrommarn]
0

hehe ja nu förstod jag;-) menade inte att vara fräck med min kommentar,just so u know…Skum upplevelse, jag vet inte hur det skulle kunnat gå till..Ni har inget husdjur som kan ha bitit av den eller ngt liknande?

GhostAdventures
0

nee jah sa ju att det såg ut som om nån tagigt ut den lätt och inte slitit xD och nee du va inte fräck xD