Symbol lek;)
Hej alla där ute!
Symboler omger oss i vardagen, det gäller bara att se dem:) Så jag tänkte att vi kunde leka en liten lek som sätter igång våra hjärnseller:) Kom ihåg att inget är fel eller rätt!!
Kram o kör på:)
Om jag säger "liv" och "bil"
Hur tänker du då?
Kram Maili
Hur har livet med bilen att göra o hur har bilen med livet att göra;) Knepigt eller hur?!
Nu tänker du säkert "Ska jag våga skriva detta". Det är väl klart att att du ska skriva vad du tänker..Det är därför vi är här;)
Jag tänker så här…
Jag färdas framåt i livet..med eller utan bil..
Men har jag en bil kan jag ta mig snabbare fram till platser som jag i livet vill se..och uppleva..och känna av..om jag nu har brottom sas.
I livet kan jag bromsa själva tanken och stanna upp och tänka efter..
I bilen kan jag bara bromsa och stanna förhoppningsvis..
Hihi klurigt värre..Men så kan jag tänka..
Jag kan tänka i all oändlighet om detta..men då blir det trist *S*
Hej Mossquinna!
Inget blir trist här..Fortsätt gärna:) Nu blev jag nyfiken hur du tänker framåt;)
Kram Maili
Iliam det var ganska mycket av mina stolliga tankar..jag ser gärna andras tankar med *L*
Dina tex;-))) *nyfiken* kram tebax
Hej mossquinna!
Tänkte sända dig mina tankar..men oj vad snopet=P "Tillträde nekas"=
Sänder ännu varma tankar till dig;)
Klart att mina tankar kommer med:)
Bil-Liv=kör.
Kör.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Aha Iliam hihi du kan testa igen det var jag som fixade lite inställningar på min sida :-)
Fullt ös chik 
ös-regn.
Regn?
Lena.P är jag i verkliga livet.
fullt ös vanligt ös..ösa öser regn *S* glöm det 
Hej alla där ute!
Att tolka symboler kan vara svårt eftersom vi påverkas av vad andra känner;)
Livet är som att köra bil:
Bilen har en ratt, växel, gas, broms, vindruta, backspegel, sidorutor, baksäte osv.
I livet så kör vi bara framåt eller så har vi glömt handbromsen på, vi kanske ser för mycker i backspegeln och glömmer att se framåt.
Soppatorsk! Punktering? Vad gör jag?
Ibland så kör man ner i dike! Då kallar vi på bärgningsbilen( Våra vänner).
Spåna vidare o använd fatasin)
Kram till er alla
Och ibland hamnar vi i en åtevägsgränd som jag har gjort nu :-(
Min tanke blev helt annat än vad ni har…jag tänkte mer på bil och liv som att en bil krockar och ett liv eller fler går i spillo….
svart tanke eller hur, men blir nog så bara för att jag koppla det direkt till min änglasambos tragiska död i en bilolycka för 20 år sen
…
Men livet går vidare även där…

Bilen är viktig i mitt liv. Den betyder frihet.
DA