Andar?
Ibland kan jag känna att någon sitter brevid mig.Eller i mitt knä! När jag skulle flyga hem från Turkiet kände jag att något var i mitt knä.Det kändes som ett litet barn.Jag brukar aldrig bli rädd när det händer,jag bara mest undrar.Jag börjar tro att jag bara inbillar mig.
Vad tror ni att det kan vara?
# 0 Visst kan det vara så att du får besök.
Amor Vincit Omnia
Men är det då att andar kan sitta i enns knä?
# 2 Vad menar du ? Känner du enbart av att någon sitter i ditt knä ? Har jag själv ingen erfarenhet av så har nog inget bra svar på det.
Amor Vincit Omnia
okej
spännande vill jag säga!
Ja det är otroligt spännade.
Nästa gång du känner det, så försök att "känna in" hur det känns. Alltså vilken känsla du får.
När jag flyttade in i min lägenhet, fick jag en hund på köpet. Känner den när jag ligger i sängen och den hoppar upp. Katterna ser den och reser ragg.
En dag stog det en tjej som jag känner, som är riktigt träig när det gäller andligt och övernaturligt m.m, men rätt var det var gjorde hon en rörelse, som om hon vejade. Och så sa hon, faan jag tyckte det var en liten vovve.
Jag kunde bara le.
Men åter till dig.
Jag ser fram emot att höra om du får kontakt..
Jag ska prova det nästa gång :)
Det kan också vara något helt naturligt som är enkelt att förklara. :)
När man flyger blir kroppen uttorkad väldigt snabbt. En uttorkad kropp ger upphov till kramper och andra muskelsammandragningar.
Det enklaste förklaringen skulle vara att du kände av muskelsammandragningar. Eftersom att huden är vårat största känsleorgan kan muskelsammandragningar som sker precis under huden ibland ge upphov till en känsla av att man blir "tryckt på". Det behöver inte kännas som en typisk kramp, utan kan vara en relativt lätt muskelsammandragning som ger intrycket av att något vidrör en/sitter på en.
Bara för att väga upp lite bland hypoteserna.
MVH
- Starman
Så kanske det är,vem vet? :)