Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterseansupplevelserfrågor
Läst 2325 ggr
millis
0

Malin Cato

Funderar på att gå på storseans med henne som medium ikväll, någon som vet något om henne?

Elisabeth-J
0

Jag har aldrig hört det namnet. Vart är seansen?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

millis
0

Det är på livsfilosofiskt forum i Malmö ikväll. Hemsidan är www.livsfilosofisktforum.se. Har varit där några gånger och sett Randi, Inga Ask och Oona. Dock står det inte mycket om Malin när man söker på google. Är därför lite tveksam…

LottaU
0

Känner inte heller igen namnet. Men hon kan vara kanonduktig, fast hon inte är känd!

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

medium
0

Aldrig hört namnet. Däremot Inga Ask som varit min lärare länge sedan. En underbar människa.

millis
0

Kom precis hem från seansen (kunde inte låta bli…). Helt OK tjej. Det är kul att se hur olika budskapen är beroende på vilket medium det rör sig om. Har varit där fyra ggr nu och hoppas varje gång att jag skall bli "utvald". Men nixi pixi, alla runt om mig får kontakt med andarna men inte jag. Jag kan inte ha någon större dragningskraft. Fundersam Har en seans med Benny R i slutet av detta år som hägrar, så jag får väl sätta mitt hopp till den.

Elisabeth-J
0

#5 Berätta gärna mer om seansen och vem Malin Cato är, intressant med nya medium som man inte hört talas om :-)

Elisabeth 

millis
0

Malin visade sig vara en ung och positiv (lite klämkäck) tjej som gav ett budskap till ca 10 av personerna i publiken. Hon beskrev hur den utvalde var som person och vad den/de i andevärlden tyckte att de skulle jobba med. Hon fick inte fram några namn eller sade att det är din "morbror", "fabror" etc, utan beskrev istället dess personlighet och hur han/hon såg ut. Många tårar blev det och fick känslan av att hon prickade rätt på de flesta. Hade önskat att hon varit lite mer detaljerad i sin beskrivning, men det var kanske hennes sätt att arbeta. Hon pratade mycket om auror och vad färgerna har för betydelse. En person i mitt sällskap blev en av de utvalda och fick en klockren beskrivning av hur hon är som person. Ingen tvekan där. Något som jag tyckte var konstigt dock, var att två stycken bad om att få sin vägledare beskriven för dem. Då svarade hon att de skulle be om att få drömma om denne för att få en tydlig bild. Finns inte alltid en vägledare vid vår sida? Summan av kardemumman av mitt intryck är: en väldigt sympatisk tjej som med tiden säkert kan bli ett bra medium. Tvivlar inte på att hon hade kontakt, men det var lite diffust och "hackigt" från och till. Hennes glädje smittade av sig och hon får pluspoäng för att hon förklarade termer och begrepp som kanske inte alla känner till.

Nu skall jag ta mig ett nikotintuggummi och smälta mina intryck, natti natti!

millis
0

PS.

Glömde säga att det verkar vara många indianer som är våra vägledare, konstigt…

susanne.s
0

Har också påpekat detta! Undrar varför?

Elisabeth-J
0

#8 #9 Jag brukar säga att det är bättre att man kontaktar sin guide själv för det finns så många som säger att dem kan tala om för dig vem som är din guide, och i de allra flesta fall är det en indian! Visst finns det många som har en indian med sig och jag har uppfattningen om att indianerna arbetade mycket inom sig själva och andligt vilket gör att vi tilldelas dessa energier för vårat inre växandes skull och vårt mediala arbete.

Elisabeth