Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 793 ggr
Carina.S
0

En föraning...

Måste bara få berätta en lustig grej som började i måndags, men inträffade först idag…..I måndags då jag tagit in posten och stod vid köksbordet och sorterade den, så var det ett rött stort kuvert som var adresserat till min karl, och det stod liten vit text med lite krummelurer skrivet som lite vågigt…och jag kan svära på att jag tyckte det stod att det var ifrån "Glocalnet"…Men sen så vände jag och vred på det, och då såg jag att det stod nåt HELT annat!! Minns nu inte vad det stod, men det stod då i a f iNTE nåt om "Glocalnet"….Men sen glömde jag bort det där, men idag så ringer telefonen, och i luren så presenterade sig en som ringer ifrån "Glocalnet"..han sökte min karl…..Gissa om jag blev både förvånad och överraskad…Förvånad

kath
0

Wow..vilken "häftig" upplevelse..förstår att du blev förvånad.. fick du fram nåt eller blev du mållös..Förvånad

Elisabeth-J
0

Vad roligt!!! Ja man blir förvånad när sådant händer Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Carina.S
0

#1 Nej..jag blev bara oerhört paff när poletten trillade ner….Han sökte ju min karl han som ringde, men han var ju på jobbet då..

Men däremot så berättade min karl nyss att han hade stått vid köksbänken och gjorde kaffe tidigare ikväll, och så tyckte han att våran son befann sig bakom ryggen på han, fast en liten bit ut i hallen..men när han vänder sig om, så ser han ett annat litet barn därute…men allt gick så snabbt sa han, så han hann inte se om det var en tjej eller kille….Måste fråga honom om det var en tjej han såg, För själv så såg jag en liten flicka härommorgonen i sovrummet..fast det  var mörkt…hon hade långt lockigt hår, och såg ut att vara i 4-5 års åldern..men min karl kunde inte bedöma om barnet var en tjej eller klle, för det gick så fort sa han…Och vi har ju bara våran 9 åriga son….Så vi får se vem som är här med oss….

Morsan1
0

VAA!!!!

Vad gjorde du när du såg flickan??? Jag hade dött!!!! Hur tog din gubbe det?

Kram Å

helenaK
0

Skriv och berätta!!!

kath
0

Då kan jag berätta en annan sak..Min minsta dotter skulle till affären för några dar sen..innan hon gick så tänkte jag: hon kommer att stöta på min f.d i centrum,jag bara kände…jag var på väg att säga det till henne men jag höll mig.. hon var väldigt fäst vid honom men hade inte träffat honom på 2 år..efter ett tag ringer min mobil och jag visste att det var min dotter och vad hon skulle säga.. mycket riktigt…hon "skrek" i örat på mig: MAMMA..VET du vem jag träffade…jag låtsades som ingenting och sa att jag tyckte det var roligt för hennes skull..det var lite omtumlande att jag visste redan innan hon gick att detta skulle ske..hjälp..jag är inte van vid sånt här.. Fundersam men det var kul..

Elisabeth-J
0

Era intuitioner är verkligen på topp nu!!!

Elisabeth 

Carina.S
0

# Han tar sånt med ro…vi har upplevt mycket tillsammans av andevärlden här…Jag tycker det är oerhört spännande, och jag försöker ta kontakt med en som kommer..men tyvärr så blir jag för ivrig så att det försvinner…jag vill ju veta vad den vill som kommer, eller vem den vill nåt till..Men Elisabeth har ju berättat förut, att man kan ha andebarn runt sig, så jag börjar nästan fundera om vi redan är inne på vårat andra andebarn i våran lilla familj…Glad

Carina.S
0

# 6 Vist är detta bara för häftigt!!!Cool

kath
0

#3 Vad spännande med den lilla flickan..hon får du berätta mer om..fortsättning följer…:)

Morsan1
0

#7 Triggar vi (ja inte jag då..) varandra genom att "prata", dela med oss och inspirera varann?

Carina.S
0

Tror att man kommer ju själv på egna upplevelser när man hör andra berättar om sina..

Carina.S
0

#10  jag ska rapportera hur läget utvecklar sig med den lilla tösen här…Flört

Elisabeth-J
0

#11 Ja här inspirerar vi varandra rejält och det kan hjälpa till bra!

Elisabeth 

Morsan1
0

Och jag är delaktig i det!! Det är lycka!!

lightworker
0

Va roligt och spännande för er att ni kände på er att det skulle hända saker.

För ett tag sedan så cyklade jag till jobbet, fick en bild framför mig att när jag slår på perkulatorn så skulle strömbrytaren stängas. Jag går in på avdelningen, slår på perkulatorn och strömbrytaren stängs av på en gång.    Jag blev lite skakig och kunde inte berätta för dom andra dom skulle inte tro på mig.

kath
0

#7 Ja..förstår du eller..! Jag förstår ingenting..Oskyldig Men jag tackar och bugar till allt som "ramlar" på mig..det ena efter det andra..:) känns som ett helt nytt liv..mitt liv har fått en mening..känner mig ständigt glad och det är mina nära väldigt glada för och framförallt jag..det har jag mycket dig Elisabeth och ni andra här att tacka för..Tack för att ni finns och som kom in i mitt liv när jag som mest behövde det! Jag var bara tvungen att skriva detta..

#9 Ja visst Carina..visst är det häftigt!

Elisabeth-J
0

#17  Det värmer enormt när jag läser om din glädje och tacksamhet, Tack för det! Det var en mening med att du skulle hitta hit just då och jag blir så otroligt glad över att läsa hur ditt liv har blivit förändrat. Det är sådant jag strävar efter i mitt arbete. Att få andra att hitta glädjen och må bra.

Elisabeth 

Carina.S
0

#17 Välkommen in i det nya livet i Övernaturligt, och tack själv för att du oxå finnsSkrattande