Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 2888 ggr
virvelvera
0

Ljusfenomen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på Er.

Trodde aldrig att det skulle fastna på bild, undrar om Ni kan hjälpa mig. Har nyligen upptäckt att jag kan se färger runt människors huvuden. Varje dag så får jag se mer o mer. Känner kyla, och beröring. känner o ser även energi,, utan färg. Har huvudvärk ofta och är så fruktansvärt trött.. jag känner av direkt när energierna kommer, det ser även ut som en varm sommardag o vibrationerna/hettan från asfalten stiger upp. Sedan så får jag en riktig uppvisning av färger. Idag när barnen gått till skolan så såg jag början till två olika såpbubbleliknande saker i mitt kök, även dimmor med färg kom.

Vet inte hur jag ska hantera det, känner ingen direkt olust, men det tar på mina krafter. Känner mig helt uttömd. Samtidigt är det väl lite mysigt ibland när man känner att någon säger god natt.

virvelvera
0

Här kommer ett kort till!

Så tydligt syns färgerna som kommer, har fler bilder. Tror knappt själv det jag ser o upplever.

kath
0

Oj,vilka färger! Den sista bilden i det lila ser jag..strax under tummen ett änglalikt kvinno ansikte med ett vitt sken runt huvudet.. och hon har på sig en vit lång klänning,,ser du?..eller är det bara jag..?

kath
0

Huvudet ligger lite på sned inåt handen och det är ett sken runt hela henne

virvelvera
0

Hej det har jag inte sett, men på ett annat kort jag har så ser jag ett ungt pojkansikte, tyckte det var lite läskigt först, men på kvällen så kände jag någon som strök min kind precis som om de ville säga att det inte var något farligt. Men det tar mycket på mina krafter, så har du förslag på hur jag kan stänga av mig, så att jag kan återfå lite ork.

Nu ska jag titta på bilden o se om jag ser kvinnoansiktet.

Elisabeth-J
0

När du är så öppen för andras energier så är det viktigt att stänga ner gör det tar alldeles för mycket på dina krafter vilket orsakar tröttheten du beskriver. Hur du gör det finns beskrivet i kategorin kurser och ta kontakt med sin guide.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Carina.S
0

Häftigt med allt som blir med på bild….själv har jag aldrig lyckats fångat nåt intressant av det här slaget på bild..Skrikandes

kath
0

Nä..håller med dig Carina..har faktiskt suttit och gått igenom några kort nu men icke sa nicke..Fundersam men man har ju ett antal att gå igenom..så får väl ta lite i taget..Glad

virvelvera
0

Hej. Kath

Efter att ha kikat på bilden några gånger så såg jag inget, men denna gången såg jag faktiskt detsamma.

Har läst om hur man stänger sig själv också, det ska bli skönt att få vila ett tag,, allt som hänt det sista är så nytt för mig, och jag tar tacksamt emot tips, berättelser om egna erfarenheter som ni andra har, som kanske är lite mer vana vid sådant här.

Skrattande   Ps  vill ni se, så har jag fler bilder från samma tillfälle.

kath
0

virvelvera: jättekul om du vill lägga ut mer bilder..detta med färger har jag nog inte sett förut.. Jag har nyss börjat öppna upp mig och är nog mer ovan vid sånt här än du..Jösses kom att tänka på att när jag öppnade upp sist så glömde jag stänga..!det är några dar sen..  OopsFörvånad

drutten53
0

hej virvelvera…fina bilder…fundere tag  tänkte  kan det va detta ljus som har gjort detta med din hand..så jag fort som attans tände mitt magiska ljus..som ändrar färg..från vit till gult o orange o rosa o rött o lila o blått…tog fram digitalcam..la min hand  ike sa nike..handen var lika som den va när jag la dit den..tog ett par stycken..nej nej….om du skulle ta ett nytt utan detta ljus tänt…se om det blir lika fint då..beundrar verkligen detta foto på din hand..ja ljuset är lika fint…kram

kath
0

#8 Vad roligt att du såg samma.. ser fram emot fler bilder..

virvelvera
0

Hej här kommer mera. Kortet med det blå ljusskenet på handen är taget en liten stund efter detta.Glad

virvelvera
0

Jag har mycket svart i mitt kök, så det blå vet jag inte vart det kan komma ifrån, möjligtvis diskstället som är mörkblå plast.

Carina.S
0

Mycket fascinerande tycker jag!!

Jag har aldrig sett Orber på riktigt, som jag sett på era kort här, men däremot så kom jag på  att jag har i sovrummet sett, då det varit mörkt..då har jag sett små små ljusklot med jättestarkt sken i..ungefär som små pyttesmå solar men jättetarkt soljussken i..fast väldigt små, men de lyste starkt!! Fast det försvann sen efter at ha glidit runt ett tag….liksom löstes opp i tomma intet…Kan detta var någon sorts Orber också eller?? Nån som vet???….

Tiia
0

För ett par år sedan såg jag 2 st ljusklot i vardagsrummet,när jag sent på kvällen satt vid datorn……dom rörde sig sakta,längs med väggen….ca 6-7 cm stora.

Jag tänkte på alla logiska möjligheter…….kollade fönstren,vi bodde på 3:e våningen och ingen skulle kunnat lysa in med nåt.

Persiennerna var också stängda….och ljuskloten var långt in i rummet vid väggen.

Elisabeth-J
0

#14 Ja det kan ha varit Orber eller andra energier du såg då.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus