Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 3560 ggr
Mezzzanina
0

Konstiga drömmar..

Den senaste tiden har jag haft så konstiga drömmar.

I var dröm är det något som fattas.

För ett par nätter sedan så drömde jag om att jag skulle åka buss.Men jag hade ingen biljett.

En annan natt drömde jag att jag kommit till ett slags läger på en gård på landet.Då upptäckte jag att min rullstol som jag har i vardagen inte fanns med när jag kom till det där lägret.Och jag minns att jag vart ledsen för att jag inte skulle kunna ta mig runt utan den.

En annan natt drömde jag att jag skulle ta in på hotell.Men det fanns inga lediga rum för mig.

Är det någon här som är inne lite på drömmtydning och som kan ha lite tankehångar om detta?

När jag själv försöker att tolka det så känns det som att det är negativt med dessa drömmar.Men samtidigt är jag som person inte alls negativ eller olycklig.

nagithas
0

Inte alls duktig på detta. Men eftersom det är saker som hela tiden fattas dig i dina drömmar. Kanske du innerst inne saknar något?

Choklad
0

Du kanske vill mer än du orkar med? Mer än du kan bära med dig?

Kanske du ska omvärdera dina projekt och ta ner på dina krav på dig själv?

Kanske du söker bekräftelse genom att visa att du är den som kan orka med mest uppgifter eller arbete?

U R us

Mezzzanina
0

Tack snälla ni för att ni tog er tid att reflektera över mina drömmar.Jag tar till mig det ni skriver, för det kan nog ligga något i det ni båda skriver.

Tack!Glad

BabyDragon
0

Då du verkar sakna det du behöver mest för att kunna ta dig dit du vill så kanske en stor bit saknas. Kanske en bit av dig själv? Kanske kunde du vara för dig själv? Tar du hand om din kropp och själ som du ska? Kanske behöver du ta 5-10 minuter om dagen för att meditera eller bara ta ett bad. Reflektion och vila är lika viktigt som aktivitet :)

Mezzzanina
0

Tack BabyDrago.Många kloka ord där att ta till sig.Glad

Choklad
0

jag tror att du söker bekräftelse av din omgivning…kan det vara så?

U R us