Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 3710 ggr
nicky86
0

kärleksfull ande?

Jag har nu dom senaste dagarna kännt av en väldig energi. Av en manlig ande..troligen lite yngre än mig.

Jämt när jag ligger i sängen och håller på att slå på datan som nu, så känner jag att någon håller om mig då ryggen blir kall..(om ja ligger på sidan) och om ja ligger på rygg så blir armen kall som att ett huvud lägger sig emot.

När jag idag låg och läste en bok (andar mitt i bland oss) , då är jag alltid mega avslappnad, så kände jag ena handen att den vart helt kallt underifrån..han höll i handen. Så ja testade att ta upp den handen och ta ner min andra och kände likadant där.
Kände ett underbart lugn…trots den iskalla handen.

När jag försöker meditera så känner jag bara rädsla,och gråter ..så jag antar att han är vilsen och rädd..
Vill hjälpa honom men han är svår att nå..
Det verkar som han gillar mitt sällskap, men känns nästan som han är kär i mig? då jag kan känna att mina läppar bli helt iskalla när ja försöker sova.
Dom bilder jag har fått är som sagt en ung kille runt 20år, inte alls från samma tid.. troligen han ifrån drömmen.

kan en ande bli kär?

[LadyWinter]
0

Ja du,man ska nog inte utveckla det till ännu mer kan jag säga digObestämd

Man vet inte vem man har att göra med,men visst kan dom bli kära..men kan även göra allt för att det ska förbli så,så se upp hur långt det utvecklas.

Det finns ju en gammal film om en som blev våldtagen av en ande..eller vålnad,tro jag det var..baserad på verklig händelse.Så se upp bara..lycka till

nicky86
0

Vet inte hur jag ska visa honom till andra sidan?,,
Det börjar kännas lite jobbigt liksom

Hellas
1

Alla andevänner är väldigt kärleksfulla och det handlar naturligtvis inte om den typ av kärlek som finns mellan ett kärlekspar.

Den närvaro du känner, om det är en ande, behöver INTE hjälp med någonting eftersom den redan befinner sig i ljuset.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/