Seans med terry
Äntligen ska jag få åka på seans och se på Terry Evans. Har längtat länge efter detta och imorgon händer det. Hoppas att man får budskap.

ÅHH vad jag är avundsjuk ju..Min vännina var på en seans med Terry och fick ett klockrent meddelande från sin mamma..Terry är så fantastisk…..jag älskar att se honom i det Okända

du måste skriva och berätta…

Spännande! Måste du ju skriva och berätta om sen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det ska bli så trevligt. Är några stycken som åker, ringde nyss och sa att det var 1 biljett över. Snacka om hjälp från min guide eller andevärlden. Det ska bli kul att se honom i action. Få se om han kommer fram till oss för en av tjejerna känner honom.

Åhhhh,villju oxå.Lova att berätta!!!!
hej hej e dde i söderhamn nu ska kolla på han? du får berättaa..nyfiken!
#6, jag det är i Söderhamn jag ska ikväll.
ÅHHH vad avis jag med blir…Terry är ju jättehärlig och så cool…
Gokväll allihopa!!
Nu är jag hemkommen från en underbar, fantastisk och spännande seans. Har aldrig varit med om en sådan seans tidigare. Förväntat mig att han skulle vara längre. Jag stog brevid honom för tjejen jag var med pratade med honom. Det var fullsatt i lokalen, härliga energier, fullt med skratt och tårar. Många fick fina, kärleksfulla, härliga budskap till sig. En kille där var så skeptisk, kanske fick Terry honom att ändra på sig, vem vet. Det blev ett gott skratt när Terry pratade med honom kan jag säga. Dom som fick budskap fick en ros av andevärlden, vackert att se. Sedan fick man ställa frågor till honom. Det hålla på från kl. 19.00-22.00. Ja, jag gick därifrån med ett glatt leende, äntligen fick jag se han i action och i verkligeheten. Nu kan man "skryta" med det.
Godnatt!

#9 Ja han är så go´när han delar ut blommorna på sina seanser. En seans ska vara precis som du beskriver, skratt och glädje det ger härliga energier. Har ju varit med på hans seanser så jag vet vad du menar ;-)
Elisabeth

Oj vad jag har väntat på dej Lightworker!!Tänkte,ska du ALDRIG komma hem???Skulle så gärna vilja gå på Storseans med honom,men man får väl sitta här och sucka och höra alla andra medverka*L*Vad härligt att det blev så positivt för dej.Och se Elisabeths inlägg,så ska det vara på en storseans.Han är fenomenal med just skeptikerna…….oxå!!Kul att du fick en härlig kväll.
Nämen va, var han i Söderhamn ikväll? Och det har jag lyckats missa jag som bor i Söderhamnstrakten :´(
Var det på CFL?
Jag har varit på seans med Terry två gånger på CFL och det har varit jättebra och tjyvtjockt med folk varje gång :) Han brukar vara där ett par gånger per år.

Måste bara berätta om min vännina som var på storseans med Terry.Hon var väldig så där (tror ingenting)men när hon gick därifrån så skaka hela hon.Han gick till henne och sa att hennes mamma var där ..han förklara hur hon dog etc och min vännina höll på att svimma för hon som sagt trodde inte riktigt,Sen avsluta han det hela med att tala om att hennes bil som stog på verkstaden snart var klar hahaha hon ringde mig och sa..hur kunde han veta om min bil???jag bara skrattade..underbar människa terry…

man kan gå in på den här sidan http://www.creativexperiences.com/ och där finns information om Terrys arbete,kurser etc .Finns ochså information om kommande seanser.Såg att han kommer till Örebro i November det vill jag gå på
#12, ja det var på CFL.

Nu har jag bokat in mig på en storseans med Terry i oktober…det ska bli så himla roligt men fasligt lång väntan!
Har ni några tips på vad man kan göra innan man går på en storseans…kan det hjälpa att meditera innan man åker dit ?
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#16 Meditera en stund innan, be att dina nära och kära kommer fram under seansen med budskap till dig. När du är klar är det viktigt att du släpper det, för om du sitter där sedan och har det starkt i dina tankar så kan det ibland stoppa, det kan skapa en blockering. Gå dit med ett öppet sinne och tänk att du går dit med glädje och inga större förväntningar. Då har du skapat bra förutsättningar till en kontakt.
Lycka till!
Elisabeth

Ok, meditera hade jag i tanken redan…bra med tips :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.