Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: redskaptarotpendelkristaller
Läst 872 ggr
Stj3rnfallet
0

Andras energier

Kan man fånga upp andras energier, trots att det bara är över internet? Eller är det helt omöjligt? Jag kom bara att tänka på det när jag fick veta avd Djäven (tarotkort) kunde betyda.. Om det är möjligt att fånga upp andras energier så förs det kanske över till tarot korten när man spår sig själv.. Var bara en tanke som slog mig, men det behöver ju inte stämma =) Vore intressant att veta iaf!

Elisabeth-J
0

Man kan fånga upp andras energier även på distans så det är inte alls omöjligt att du har gjort det. Om man tänker på en annan person och är öppen så kan man känna av personens energier.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sol-Angelica
0

Jo det är så jag kan själv känna in personer över internet,,ibland är det lättare ibland svårare,har inte riktigt förståt vad som gör situationerna olika,,,Men man kan känna glädje ,sorg,eller annat jag kan oxå ibland se vad personen har på sig….

Men det med taro korten har jag lite svårt att ta till mig,,,men vad vet man ingen medial person är den andre lik…(;

Stj3rnfallet
0

#1 Ok, för att tjejen jag ska köpa valp av har lite problem just nu och alltid när jag läser om vad hon har skrivit (som är negativt då) så blir jag ledsen.. Kan ju vara mitt jag som lurar mig, för att visst kan det vara mina egna känslor också :P Fast det finns en tjej på iller.ifokus som är "fast" i en situation och jag har följt med den tråden nästan från början och därför tänkte jag just att jag kanske har snappat upp ngn av deras energier och det har "överförts" till tarot korten.

#2 Ja, precis.. Om jag läser ngt (som t ex en grej som har hänt en tjej på iller.ifokus), då kände jag sån otrolig sorg (blev ledsen, började nästan gråta :P), visst det var ju tråkigt det som hänt och jag är en känslig person, men ibland undrar jag faktiskt omdet verkligen är mina egna känslor eller personen som skrivit textens känslor. Jag tror att jag har rätt lätt att fånga upp andras känslor.
Kanske blev förvirrande det här, men förhoppningsvis förstår du vad jag menar ;)

Elisabeth-J
0

#3 Det verkar som att det är så som du beskriver med känslan av att hennes energier fördes över när du ville fokusera på dig själv. Nästa gång kan du visualisera först att andras energier försvinner från dig och att du inte samtidigt tänker på någon annan. Om jag lägger tarot för någon måste jag vara fullständigt fokuserad på den personen. Jag jobbar ju mycket med det på distans och då kan jag inte tänka på nån annan / annat, måste vara nollställd och sedan fullt fokuserad på den jag har kontakt med. Önskar dig Lycka till!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus