En Underbar Upplecelse!!
Måste dela med mig av dagens händelse.Fick ett present kort av min dotters gudfar att gå till en afrikansk kvinna och bli ompysslad .När jag kommer dit så visar hon mig ett rum med skumbelysning,rökelser,och så sätter hon på härlig afrikansk musik,där bäddar hon ner mig med filtar och säger åt mig att slappna av en stund.Hon återkommer och har då bytt om till en afrikansk dräkt och har snäckor och bjällror runt händer och armar.Hon ger mig den allra underbaraste massage på rygg,armar,ben,fötter,hon lägger ut stenar på speciella ställen och hon avslutar det hela med en underbar ansiktsmassage.Hon blåser ochså ut dåliga energier..man bara låg där och lyssnade på den där underbara musiken och njöt .Hon utsrålade så mycket kärlek och en otrolig ödmjukhet den kvinnan.Hon har behandlingar i Eskilstuna och i Stockholm..något att verkligen rekommendera…Underbart….Hon heter Esther och har telefonummer 016-5514870…

haha upplevelser ska det vara!!
Oj, vad roligt det låter!:D Eller roligt och roligt, men du kanske förstår hur jag menar :P Du måste ha varit avslappnad efteråt iaf!=) Tänk om jag skulle ha råd att gå på en sådan massage.. Kul för dig som fått göra det iaf!:D Kommer du gå till henne fler ggr?
Åhh Helena..vad underbart det lät..ja det behövdes väl..
Det lät annorlunda än en vanlig massage..

det var helt fantastiskt..jag ska minsann gå 1 gång i månaden…det var så ljuvligt kan jag lova man var så avslappnad..
# Ååh, någon gång när jag kan måste jag också prova gå till henne!:D Låter helt undebrart!
Ja det lät härligt..