Obehagligt
Jag har fått samtal och mail från medlemmar som har fått obehagliga och konstiga mail från en medlem här på övernaturligt. Jag har kontaktat personen och jag hoppas att inga fler har blivit utsatta eller blir utsatta igen. Övernaturligt ska vara en glädjande, inspirerande och positiv mötesplats, inget förvirrande eller obehagligt ska förekomma här hos oss!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Fy då..så ska det väl inte vara här heller….
Detta ska väl få vara en "fristad" för alla….

#1 Ja alla är välkomna hit med positiva energier och goda avsikter 
Elisabeth

Ja det är det som är så skönt här.Här kan alla vara sig själva.Och inga medlemmar ska heller inte må dåligt pga inkompetens!! Bra Elisabeth att du agerade.

Huga… Aldrig kul när det börjar hända sånna grejor…

Har läst denna tråd och kommer själv att vara uppmärksam på om mina medlemmar råkar ut för detta på healing.ifokus.
Bra att detta kommer fram för sådant ska inte förekomma på sidorna. Vi representerar endast trygga och säkra forum.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Det har hänt samma på fler sajter här så man undrar ju om det inte är någon som bara är ute för att jävlas ….

#6 Den personen har valt att lämna övernaturligt men finns kvar på ett par andra sajter. Jag kan inte förstå poängen med att jävlas eller på annat sätt vara otrevlig och obehaglig men jag vet att det förekommer vissa som gör det, ger man negativt får man det tebax, ger man positivt får man det tebax. Så man väljer ju själv vad man vill ge och få :-)
Elisabeth

så sant så Elisabeth!!
# 7 Ja det stämmer bra det

Personen ifråga kanske tror sig vara långt utvecklad vad det gäller det mediala,det kanske har blivit för mycket för honom/henne att hantera,går utvecklingen för fort kan det väl bli så ibland att personer blir sjuka?