Magiskt brölopp
Magiskt brölopp
Blivit rekomenbderad denna sidan av en god vän.
Jag vill inte kalla mig varken häxa eller något annat, men jag har fått en ritual till mig att utföra framåt våren sommaren vid en treudd ute i skogen i närheten av där jag bor.
Har pratat lite granna med folk som säger sig kunna lite eller något och de kallar det jag fått till mig för ett "Magiskt Brölopp"
Ska i vart fall ta mig till platsen med min flickvän och gå in i treudden med kärlek, öppenhet, ärlighet och bara sanningar. Vi ska gå till en speciell plats i treudden (en ring av nio stenar) göra i ordning för att tända en brasa inför natten. Sedan i skymningen ska vi klä av varandra kläderna och älska från ljus in i och genom mörker tills gryningen åter kommer och först då får vi låta oss båda komma. Ska klä på varandra kläderna och under samma procedur som på väg in. Finns en hel del fler detaljer, men de är personliga.
Har försökt finna att läsa om detta, men hittar ingen info om det, inte mer än att det ska kallas för sexualmagi och vara otroligt kraftfullt, *som om jag inte visste det redan*
Någon som vet vart man kan finna och läsa om detta?
Söker i flera forum för att se om någon har idéer som kan föra mig till något nytt
Jag kan inte svara dig men kanske du kan fråga här: Häxor
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Har frågat där inne med, men man kanske ska ha tålamod med dessa sidor, de som kan kanske inte alltid är inne.
Ja alltid lär man sig något.Har inte hört om detta."Ritual.
Tänk bara på o kolla så ni inte hamnar där det är pisse myror..Då blir det inte så roligt som ni har tänkt…
Sen så skulle jag tänka mig att detta skall utföras när det är full måne.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Myror är det minsta problemet, finns betydligt mycket mer att oroa sig för om man ska oroa sig över huvud taget.
Att bevara lugnet är och kommer vara A och O.
Vet inte ännu om det behöver vara full måne, men det bör i vart fall vara stjärnklart.
Månen kan göra natten för ljus, tanken är från ljus genom mörker och åter till ljus.
En kort en lång en kort
Allt genom hela ritualen går i 3 på 3 x 9 olika vis.
Om jag får lov att tycka.
så hoppas jag att ni tar när det är full måne..
Den gör att det blir mer magiskt.
Men det är mina tankar. Jag är ett fan av full Måne…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jo, det är vackert vid fullmåne och det är en typ av energier då.
Men jag har ännu inte fått till mig riktigt när det ska ske, och det är dels för att inte obehöriga krafter ska kunna blanda sig i.
Men jag har känslan av att det är kraften ur stenarna vi ska kunna dra nytta av och använda och inte månen.
Söker att väcka något speciellt där, nu jobbar jag med att bjuda in allt som går för att samla all möjlig kunskap på ett ställe.
Allt från osaliga andar till krafter av olika slag och karaktär.
Och som sagt detta magiska brölopp ska på något vis skapa helheten, knyta samman ringen, men till vad återstår att se :)