John Lennon!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
För trettio år sen exakt blev detta fanatastiske geni till musiker mördad! De som är ungefär lika gamla som jag minns säkert den dagen. Jag gör det garanterat!!
Nu kanske inte denna tråd passar på "Övernaturligt", så jag får kompensera det med denna magiska videosnutt …
http://www.youtube.com/watch?v=-b7qaSxuZUg
Imagine - Lyssna och njut!
Helgen efter han blev skjuten (Dakotahuset - Central Park, N.Y.) så traskade jag och en kompis till puben.
Där var det alltid ett högljutt sårl … Tills de spelade denna låt, då ställde sig de sióm kunde, och sjöng!
Kanske inte så vaqcker sång, men oförglömligt!!
/Stefan
En sak är lite lustigt …. När jag lade in Imagine här så såg jag inte klart hela snutten. Nu i efterhand gjorde jag det. När väl John spelat klart Imagine och tittade på Yoko Ono, så tänkte jag "Kyss henne nu då …."
Tänd ett litet ljus idag för Yoko Ono, som garanterat saknar sin John! De två lär ha levt ett harmoniskt liv tillsammans ….
Vänligen, Stefan
så tragist öde - Ja john har lagt märken i tiden
Tack för din påminnelse!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hahahaha - idag är jag i toppform!
När jag skrev klart de båda punkterna fick jag en känsla av att du Jane, skulle skriva …..'
Stefan
Nu spelar de samma låt på P1!!!
3 e du psychih eller 

Sjutton vet vad jag är, men ibland så vet jag bara vad som ska hända. Det finns säkert ett namn på det med …. Fast det jag har bäst känsla för är telepati ….
5 eller psychich = att läsa av medialt!
Jag har nog en släng av det …. Senast när jag skulle träffa en för mig okänd myndighets-person, så visste redan innan hur hon såg ut ….
7 nog e det en släng alltid - grattis
Tack Jane.
Det roliga är att det mediala accelererar …..