Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 6686 ggr
kickan-g
0

Änglabesök

Är det nån som vill ha änglabesök mellan den 2:a Juli och den 7:e Juli? Hör av er då.

Mvh Kicki

Merlin-pappa
0

Låter mycket trevligt!

Jag kan ställa mig i kö ….

Lahdensivu
0

Hjärtans gärna :)

Skulle vara mycket uppskattat så jag ställer mig också i kön….

kickan-g
0

1# och 2#

Har skickat ett pm till er.

Mvh Kicki

Merlin-pappa
0

Tackar ….

Lahdensivu
0

Tack Kicki.

Hoppas du fick mitt svar? Lådan verkar krångla lite.

Merlin-pappa
0

Nu har du två svar …. även mitt svar … TACKAR ….

Rylle
0

Änglabesök???

melany
0

hej, jag skulle gärna vilja det,2 juli fyller jag år också;) kan du berätta lite hur det går till?=)

"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"

[Lynx76]
0

jag vill… men ska iväg den 2a, funkar det om man "byter" vistelseort under tiden?

kickan-g
0

#8 och #9

Har tyvärr dom jag behöver just nu. Men vet en som ska skicka iväg dom så dom isåfall kommer till er den 12:e och stannar till den 17:e om det är intressant.

Mvh Kicki

nello4ever
0

#10 jag skulle gärna ha besök av en ängel!:)

kickan-g
0

#11 va kul

Då behöver jag namn och adress så vi vet vart dom ska *ler** Skickar info om dom

Mvh Kicki

[Lynx76]
0

Menar du 12-17e juli? Jag vill!

Rylle
0

Ursäkta, men vad menas med att få änglabesök??

[Lynx76]
0

#14 jag fick tjata och tjata innan jag fick det förklarat för mig, och jag är nog för dålig på att förklara… Det handlar om att man får besök av änglar, man får dem skickade till sig och skickar dem sen vidare. Inspirerat av filmen Skicka vidare.

Thyra4
0

Mina änglar kommer till mej den 24 juli och jag saknar två stycken att skicka vidare till. Det blir den 4augusti och nu undrar jag om det finns någon här, som är intresserad att ta emot änglarna efter mej?

Denna kommentar har tagits bort.
Thyra4
0

Jag behöver ännu fler, som vill ta emot änglar. Är det någon som vill ta emot dem??

addem
0

Hur går detta till? Vi har nämligen en ängel här på heltid. Vad gör änglarna när dom är på besök?

Thyra4
0

Irmi, ett tyskt medium, berättar att hon av några , icke namngivna utvalda änglar, högt placerade i änglahierarkierna, blev inspirerad av filmen PAY IT FORWARD (2000).   Det har beräknats att vid den 20;e upprepningen (ute i det 20:e ledet) skulle hela världen påverkas - så stor är expotentialfunktionen.   Det är de ovan nämnda änglarnas önskan att dra ut och i fem sammanhängande dygn komma och stanna och arbeta med enskilda individer och hjälpa dem var och en att uppfylla tre personliga önskningar. Därefter sänder varje individ änglarna vidare till tre nya individer.   Efter fem dygn fortsätter änglarna till tre nya individer, som sagt ja till att ta emot dem - hos dessa personer stannar änglarna likadant i fem dygn, innan de fortsätta till nya värdar. Alltså var och en som tar emot änglar skickar dem vidare till tre nya värdar.   Änglarna kommer alltid till den nya platsen på en förut bestämd dag, kl 22.30.   Mellan varje femdagarsbesök har änglarna en mellanperiod på fem dagar, då de är på väg till de tre nya adresserna. Dessa besök har en positiv inverkan på hela världen.

Någon som vill ha änglabesök den 4 augusti kl 22.30 så behöver jag namn och adress och mailadress för att skicka information.

Valkyrie
0

20# Jag kommer hem 5 aug, fungerar det kanske ändå?
Vill gärna ha en ängel till mig, men det är väl inte läskigt eller hur märker man av de?

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Thyra4
0

#21 Det måste vara den 4 augusti, men Du kan få änglarna till Dej efter min dotter. Då blir det den 14 augusti. PMa om Du är intresserad.

Valkyrie
0

22# Ja jättegärna.

Rest in peace Valkyrie!

Valkyrie
0

Kan någon berätta lit mer om besöket?
Hur komunicerar man med änglarna?
Märker man av de?
Hur ger man de sina önskningar?
Hur skickar man de iväg till de nya efter?

Rest in peace Valkyrie!

inaa
0

Hej!

Jag är oxå nyfiken…. Vill gärna ha änglabesök:-)

Kram/Ina

Tjenixina
0

änglar finns de överallt…här på ÖN är de fullt av dem…för vi är alla underbart vackra änglar!

Glad

sänder ljus och kärlekt till er allihopa!!!!!

Kyss

[mia-38]
0

#26 KyssSkrattande

Valkyrie
0

Skulle någon/några här vilja ha änglar till sig den 24-29? :)
Jag ska ha 14-19.

Rest in peace Valkyrie!

Sandidra
0

Hm Om man själv kan få hjälp av sin skyddsängel och får hjälp av den andliga världen. Varför ska man då skicka runt änglar.

Verkar som man tar den stressade värld vi nu lever i och tvingar in även de andliga i det. Änglarna ska vara på en plats som vi bestämmer kl22,30 och stanna i 5 dagar.

Jag uppskattar och är tacksam när jag får besök eller hjälp från de andliga. Men att tvinga runt dem ligger inte för mig.

Med risk för att bli påhoppad nu med detta inlägg

Men de är bara så jag upplever det här. Stress att ta emot, stress att skicka vidare, stress att de inte ska hitta rätt adress.. De andliga är något högre än så för mig.

Dela gärna med er av era änglabesök för att övertyga mig om annat.

Devitaljuset
0

#29 Jag håller med dig, jag har aldrig fattat vitsen med det hela.

miniz
0

hej min mamma har sagt att hon fått änglabesök, jag skulle jätte gärna vilja ha det oxå :D

Valkyrie
0

31# Du kan gärna ta emot de efter mig :)
Den 24 aug, skickar då mejl till dig med massa info :)

Någon som vill ha ängel efter mig??

Rest in peace Valkyrie!

Valkyrie
0

Vad händer om man inte hittar 3 stycken? eller om de efter "bryter" detta? vad händer med änglarna?

Rest in peace Valkyrie!

sicher
0

Jag vill hemskt gärna ha änglabesök!

/M

Valkyrie
0

34# Okej, mejla mig på J-ohanna@live.se så skickar jag info, bra att din mamma även vet vad detta handlar om :) känner du kanske någon mer som vill ha änglabesök?

Rest in peace Valkyrie!

Thyra4
0

Jag upplevde absolut ingen stress i det här "änglabesöket". Däremot fick det mej att ta mej tid att sitta med ett tänt ljus och meditera. Det hade jag nog inte gjort annars. Lite bestämd tid till eftertanke  så tog jag det.

Lycka till Ni som väljer att ta emot änglarna.

Valkyrie: Jag tror inte det händer något om Du inte får tag i tre nya värdar. Min dotter hittade bara två, men däremot så vet hon en relativt nära vän, som skulle behöva en ängel. Denna vännen har inte kunnat säja "ja", men hon skickade en ängel dit i alla fall. Jag tror inte att det är fel heller. Det gäller väl att skicka kärlek vidare.

Valkyrie
0

36# Ja okej :)

Rest in peace Valkyrie!

sanlin
0

Jag skulle gärna vilja ha ängla besök =)

Kram

Valkyrie
0

38# Mejla mig! j-ohanna@live.se , alla intresserade mejlar mig så fort ni kan.

Rest in peace Valkyrie!

stjernblomman77
0

Jag vill oxå få änglabesök jag hoppas av hela mitt hjärta kunna få den möjligheten så skicka mig hör bara av er!

Valkyrie
0

Vore otroligt bra om ni 3 som visade intresse här i tråden mejlade mig genast om intresse så skickar jag mejl ang det :)

Rest in peace Valkyrie!

stjernblomman77
0

pmsat dig :) väntar på ditt svar

sanlin
0

Jag har mejlat =) hoppas på svar

Kram

Valkyrie
0

43# Mejlat dig om det var du som mejlat mig

Rest in peace Valkyrie!

[Meinfinity]
0

Jag har mejlat dig Tyst

spännande!

* Värme*

Frida42
0

Vore jättespännande om ni som fått besök kunde berätta vad ni upplevt.

Thyra4
0

#46 Jag skickar pm till Dej

stjernblomman77
0

Nån fler som är intresserad?, behöver kanske 1-2 personer till som vill få änglabesök 29 aug-3 september? pmsa mig :)

Samwae
0

Hej

Försöker få klarhet i en sak…

En familj som haft änglabesök (en familjemedlem blivit "inbjuden" till att vara någons en av tre) - finns det då möjlighet att åter få änglabesök, men där någon annan i familjen bjuds in till detta?

Framgår inte av "följebrevet", det är därför jag undrar.

Låter väl rimligt att det skulle få lov att gå till så, eller vad tycker ni?

Thyra4
0

Jag tycker att det verkar helt OK. Kan inte se något hinder i det. Men kanske någon annan har någon annan åsikt. Lycka till.

HarryPotter
0

Vilken fin ritual! Det är bara en sak jag inte förstår: Om man skickar tre änglar till tre olika personer, hur kan de då var och en plötsligt ha TRE änglar att skicka i sin tur? Och sen undrar jag vilka änglarna är, är det några som lämnat jordelivet och i så fall är det sådana man känt eller helt okända änglar?

Myzelon
0

vart väldigt intresserad nu av att ha änglabesök vid mig men jag skulle jätte gärna vilja veta mer om det?! :)

Kram

Myzelon

darianka
0

Blir det mer änglarbesök??? Vill hemskt mycket få ett sådant!!!!

helil6702
0

ställer mig i kön för intresserade ;)