Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 3199 ggr
Myzelon
0

Drömmar som visar vägen?!

Hej!

Nästan allt jag har drömt om har hänt eller har något med drömmen att göra, en gång när jag drömde så drömde jag att jag kollade på min killes mobil och fick veta att han va otrogen och när jag vaknade så var jag helt förstörd och när jag berättade om min dröm för han så erkände han att han va otrogen mot mig. Jag är nästan rädd att drömma nu för jag vet inte vad jag kommer att drömma. Men jag drömmer väldigt mycket om kärleken och om mig själv vad det är bäst för mig och allt. Mina drömmar har hjälpt mig att välja olika vägar genom livet, det är typ som den ger mig förslag eller visar dom rätta sidorna av dom personerna jag är med och visar deras falskhet. Är jag synsk på något vis eller? hur kan jag drömma om saker som kommer att hända i framtiden och som visar den bästa vägen för mig?!

[mia-38]
0

Hej.

Möjligt att du är synsk. Drömmer du sanndrömmar mycket ofta eller?

Myzelon
0

jag drömmer jätte mycket varje natt och dom flesta drömmarna jag drömmer har hänt. jag kommer ihåg mina drömmar väldigt länge så jag vet vad jag har drömt, ibland när jag vaknar och jag inte kommer ihåg vad jag har drömt blir jag orolig och försöker verkligen komma ihåg vad jag har drömt. ibland kan jag drömma drömmar som gör illa mig väldigt mycket. vissa drömmar kan jag gå och grubbla över väldigt länge över vad dom betyder. vet du någon som kanske kan hjälpa en att förstå sina drömmar bättre ?! 

men tack för att du svarade :)

My

[mia-38]
0

Det låter som om du är en sanndrömmare.
Och det kan vara både på gott och ont. Man vill ju helst drömma om sånt som är bra…

Det kan finnas någon här inne som kan tyda drömmar bättre än jag….*L*
Så håll ut ett tag så kanske de kikar in här snart.

Kramen

Myzelon
0

okej.. jo man vill juh helst göra det.

ja jag får hoppas på att dom kikar in här 
och kan förklara lite mera hur jag kan göra. :)

men tack så hemskt mycket Kram! :)

Idoda
0

Jag är också sån att jag drömmer mycket sanndrömmar. Oftast så kan drömmarna visa vilka möjligheter som finns just nu och hur framtiden blir av den. Men också drömmer jag om saker som kommer och hända inom en nära framtid.

Drömmarna kan också visa mycket symboler som jag lärt mig tyda.

Myzelon
0

ja så blir det för mig med att man väljer sin väg som drömmarna har visat på nått vis eller ser vad som kommer att hända längre fram i tiden.

vad för symboler? 
skulle vilja lära mig att tyda mer av mina drömmar. 

Kram My

Idoda
0

Symboler kan vara allt möjligt som uppkommer i en dröm. Eld, något djur, ett föremål.

Jag har hållt på med drömtydning väldigt länge och har själv lärt mig allt eftersom hur jag ska tyda det.

Oftast så har en symbol en personlig innebörd och kan alltså betyda olika för olika personer beroende på vad man känner för den. Jag tror alltså att inte att finns några regler för vad en symbol betyder. En sak man kan göra och som kan hjälpa en lite är helt enkelt att skriva ner sin dröm så detaljerat som man bara kan och även vad för känslor man hade. Sen får man helt enkelt ställa frågor till sig själv;

Vad känner jag inför den här symbolen och på vilket sätt dyker den upp? (lugnt, hotfullt osv)

Under vilken situation kommer den upp?

Vad får jag för känslor när den dyker upp?

Sen får man helt enkelt börja klura och pussla ihop bit för bit. Ibland kan det ju vara lite krångligt men man lär ju sig allt eftersom.

Det är ett sätt som kan hjälpa en rätt bra på vägen, tycker jag.

Myzelon
0

Jag ska nog börja skriva ner mina drömmar och försöka pussla ihop och försöka lista ut, det kommer säkert ta en lång tid men då får det gör det också :)

men det du skrev är en stor hjälp för mig tack ska du ha :) 

Stort tack! :)