Vad betyder det?
Hej!
Vad betyder det om man får Djävulen 2 dagar i rad? Igår spådde jag mig själv (vilket aldrig går bra :P) och då fick jag Djävulen upp och ned vänd.. Då gjorde jag Dåtid, nutid och framtid, då fick jag Djävulen på nutid.. Och idag när jag tog ett sånt där dagens kort så fick jag också Djävulen, men rätt vänd såklart! Jag misstänker att det betyder ngt särskilt, men jag förstår inte vad! Har aldrig varit bra på att spå mig själv, utan det har alltid fungerat mkt bättre med andra. T ex har saker kommit till mig automatiskt när jag har spått vänner, men jag känner inget när jag spår mig själv =/ Svårt att tolka korten då.. Varför är det så? Är jag inte lika öppen för mig själv? Hm.. Kan det bara vara en slump att jag fått Djävulen 2 dagar i rad?

Jag ser ofta djävulen som att man låser fast sig själv i situationer eller drömmar. Dags att släppa taget och gå framåt. Att våga och framförallt inte känna sig bunden av andra eller annat.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jaha, det visste jag inte!=) Tack för hjälpen! Hur får jag reda på vad det kan vara då? Har ingen aning om vad det kan tänkas vara.. Kan det finnas i mitt undermedvetna?