Ser färger...?
Hej!
Ibland ser jag en massa fäger som liksom flyter omkring överallt… Det har hänt mer och mer på sistone. Vad är det för något??

När man börjar meditera och öppna upp så ser man dessa färgspel, det är som en förberedelse i ditt öppnande för att sedan kunna se andra klara biler.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hmm, men det är ju när jag inte mediterar också, alltså när jag bara går runt eller sitter och jobbar som vanligt… Kan det vara som jag börjar bli mer mottaglig kanske??

#2 Ja du är mottaglig och öppen. Du kan stänga dina chakran på morgonen så att du inte går öppen jämt, det påverkar oss väldigt starkt så att man kan bli väldigt trött och man kan må dåligt men inte förstå varför, man kan hamna i en djup depression t.o.m. Det beror på att när du går öppen tar du in andras energier som påverkar dig.
Elisabeth
Men jisses!! Det stämmer på pricken med hur jag har känt mig den sista tiden!! har varit helt slut och "exploderat" för ingenting. Om jag har haft en dispyt med någon har jag känt en otrolig vrede, och sån brukar inte jag bli, så jag har faktist funderat över varför jag blivit sån… då ska jag testa det.
Tur att jag frågade =0)
Tack!

#4 När det sker saker snabbt i sin utveckling kan man ibland behöva stänga ett par gånger på dagen också och innan man lägger sig, känn efter för jag tror att du känner när det är dags.
Elisabeth
OK, lite synd dock… jag vill ju gärna utveckla detta, min dröm är att kunna jobba som medium en vacker dag =0) Men det ligger långt fram i tiden och det är mycket övning kvar såklart… Kanske det är ett Tecken att jag ska lugna mig lite och inte vara så otålig…?
Jag får testa helt enkelt =0)

#6 Man måste först lära sig att ha tålamod. Det handlar inte om att du alltid ska vara stängd. Du öppnar när du vill träna och sedan stänger du igen. Det är för att det inte ska påverka det som vi har skrivit om. Ta det lugnt så blir det bäst resultat :-)
Elisabeth

Hej elisabeth…låg här stund på soffan..prata lite men min ynsta dotter o skoja med hennes underbara dotter som är 3 år i juli…titta då upp mot balkongen..där får jag se typ en orb..i en blåtoning färg..den hoppa 1 dm o igen 1 dm..så höll den på tills den nådde golvet..sen forsatten den mot mig på golvet..men en bit in så ändra den färg till vit..den rörde sig fram mot mig till soffan..där stanna den o sen var den borta..jag föjde den hela tiden med ögonen..var har detta för betydelse…färgerna..o vad var detta…..kram
Vad är en orb för ngt? Haha, känner mig dum, men har ingen som helst aning om vad det är för ngt!:P

ja du det är något vi tror att det finns..men så finns det dom som tror på det är andra osaker som gör dessa..men om du går in på länken Märkliggare foto…med nicknamnet Almis…ja du kan oxå titta in på spöken eller ande..så ser du vad det är..