dröm
Jag drömde inte för länge sedan att jag föll ner, genom min säng ner i ett djupt svart mörker.
& att min kärlek, skrattade åt mig så högt, att det ekade i mitt huvud,medans han stod& kysste en annan framför mina ögon.
namnet på tjejen fick jag fram var Ira.
Han skrev det på en lapp & gav den till mig.
Sen låg dem i en säng & kysstes.
Jag föll bara djupare djupare ner i mörket.
Sen en dag efter drömde jag att jag vaknade & kollade min mobil klocka & den var kl 14.00 på dagen.
Sen när jag nästan, ja , var vaken, halvvaken kollade jag klockan på riktigt då den visade 08.15
Sen drömde jag om telefonsignaler, samma morgon.
vad kan dem här två drömmarna betyda?
Någon som vet, svara gärna på detta inlägget
Drömmar är, som du kanske känner till, ett fält inom vetenskapen som Vi inte riktigt är på rätsida med varför vi upplever.
Det finns en hel del hypoteser, men den mest sannolika är att vi i drömmar bearbetar sådant som vi oroat oss över, alternativt tänkt mycket på, under de föregående dagarna.
Hade du dagarna innan dessa drömmar varit orad över att din pojkvän hade en affär, eller inte älskade dig, eller liknande?
Försök, om möjligt, att tänka tillbaka vilka känslor och tankar du haft dagarna innan dessa dagar, det brukar ge en förklaring till varför man har haft en till synes konstig dröm.
Drömmar "är till" för dig själv att tyda. ;)
- Starman