okända ansikten

Dessa snabba frekvenser på olika ansikten brukar vara att man öpnnas upp och får se olika ansikten och annat för att man ska förstå hur man ser och känner. Det kan vara några från andevärlden som visar sig. Viktigt är att man går på sig egen känsla av det.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack för svaret…….jag har haft det så en lång tid nu.Landskapsbilderna har varit otroligt vackra.
Flera av ansiktena har varit gamla människor,ett mansansikte var lite obehagligt kommer jag ihåg.
Hej, åh va intressant. Jag upplever detta med men även på dagtid t ex när jag står i duschen eller gör nåt annat. Jag uppever även ord som kommer till mig som jag vet att jag inte tänkt själv. Kul att läsa om alla upplevelser här för jag känner igen mig i så mycket o har så oändligt många upplevelser som jag inte vet vad de betyder redigt.
Ibland har jag upplevt att jag tittar på någon, en gång på en deltagare i ett möte, o ljudet på mötet skruvades liksom ner o fram såg jag för min inre syn en person stå bakom den ena deltagaren. Jag hörde inom mig liksom att den som stod där, talade till mig o ville nå kontakt med sin dotter. Jag kände inte ens dottern, men mannen var så envis att jag på kvällen nästan tivngades ringa uppp denna personen för att höra mig för försiktigt. Jag var jättenervös för d är ju ett känsligt ämne + att det var hennes pappa kände jag. Som tur var så blev hon själaglad för pappan hade dött tre dagar tidigare o hon hade en del frågor kring detta, viktiga såklart…. mvh Susanne