Slump eller vetskap??
För många år sedan (början på 90 talet) skulle vi ha centralprov i svenska, jag gick på gymnasiet då. Vi fick inte gå in i aulan på en gång för rektorn skulle tydligen gå ut med ett medelande. Jag säger till en av mina klasskompisar att rektorn kommer säga att en av våra klasskamrater har gått bort. Och det gjorde han. Jag vet inte om jag visste om det eller om det bara var en slump. Umgicks till och från ganska tight med killen och det var ingen av oss som kunde se några Tecken på att nåt sån skulle kunna hända. Satt igår och pratade med hans mamma om alla tokiga grejor vi brukade hitta på och hur kul vi hade det. Det kändes bra….

Det händer att vi får information om händelser innan det sker och det var nog vad som hände dig den dagen. Om telefonen ringer så kan vi veta innan vem det är o.s.v. Bra att du har pratat med henne, kan ju kännas skönt för er båda två.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#1 Jo vi är väldigt goda vänner. En annan av mina vänner blev mördad för ganska exakt ett år sedan. Vi som var hans vänner pratar mycket med varandra och även med hans familj. Visst ibland kan man bara sitta och gråta tillsammans, men det är skönt ändå.

#2 Det är viktigt att kan både både skratta och gråta av minnen och saknad.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Slump är vetenskap det kan man räkna ut med formel men ödet kan du ej räkna ut :)

#4 Om man ska hårddra det så går det faktiskt att räkna ut slumpen eftersom det är sannolikhet.

Bara ler :)