förvirrad
nu blir jag förvirrad igen.
jag har fått berättat för mig om mina guider, att jag har en kinesisk man, som varit min granne, som vill att jag ska odla örter.
en indian-kvinna som varit min fru (haha) och som vill att jag ska göra mer med mitt hår, och skaffa mig ett hus, och som också vill att jag ska odla örter och grönsaker, dom vill båda att jag ska hålla på med trädgårdsarbete. hon brukar även skälla på min sambo för att han inte vill flytta från våran lilla lägenhet, för hon vill tydligen promt att vi ska boi ett hus.
och en cowboy, som varit min pappa :D
han vill egentligen inte nått, mer än att han tycker att jag är rolig, och han vill hålla lite koll på mig.
det jag blir förvirrad för, är att, jag har visserligen inte kommit igång med min mediation som jag skulle, det gick inte, jag blev bara störd.
men jag är rädd för att jag kommer leta efter dessa guider som jag fått uppmålade framför mig, att det är jag själv som kommer hitta på en bild…förstår ni vad jag menar ?
det var min gamla jobbarkompis som berättade detta för mig, vi pratade mycket om sånthär och hon kan så ofantligt mycket saker.
så jag litar stenhårt på henne :D

Lita på det du själv ser och känner, det är det som är rätt. Försök att nollställa tankarna så att du inte fokuserar på det du har hört för det kan störa och göra att man inte tror på det man upplever själv.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
åååh, jag har såå svårt att nollställa tankarna. då blir det istället att jag tänker, "tänk inte, tänk itne, tänk inte ", men jag ska öva. :)
#2 Jag har samma problem :P Kan inte sluta tänka när jag ska försöka meditera! Svårt ju =/
jättesvårt. fast nu provade jag igen, och måste ha hamnat i nått mellanläge, för det snurrade och huvudet kändes tungt, och jag såg en gestalt bakifrån, med sjal runt huvudet, så som påskkärringar ni vet…

Ja det är svårt i början. När en tanke kommer, föreställ dig att den tanken flyger iväg i ett moln och gör så med varje tanke som dyker upp. Man får träna mycket på det här men det är värt det, för sedan har man lättare att nollställa.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
jag har försökt med det med, idag såg jag en maskin som pluttade ut tankarna i form av små moln, haha, såg så dumt ut.
Jag är urkass -somnar varje gång.det är precis som hypnos för mig………
det gjorde jag en gång, och det var så skönt, befann mig i nått halvsovstadie och vaknade till först när jag vände mig. :)