Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 4563 ggr
kajmal0
0

älskar mitt spöke

älskar min väninna anden,.har haft kontakt sen 80 talet……har sagt nej till  andra tjejer för att jag älskar en ande……väntar på att gå vidare så jag kan följa henne, hon säger att hon väntar

Dharmakharma
0

Jag förstår dig så väl,har mött min egen tvillingflamma som jag är helt trogen:-)inget fel i det kärleken har inga gränser.Vi är två själar som lovat varandra evig trohet och jag skriver om detta på min hemsida!

Många som inte mött kärleken på detta plan har svårt att förstå och som dig längtar jag öve till min kära fast jag är inte klar här ännu utan har många år kvar att leva jordelivet men min kära finns dygnet runt med mig och det är bara härligt underbart att få vara med om så jag förstår dig så välGlad

[mia-38]
0

Visst kan man älska sitt spöke….Men man får heller inte glömma att älska livet i sej självt. Att kunna älska nån levande själ är med viktigt.

Dharmakharma
0

Håller fullt med dig mia-38:-)jag älskar livet och evigheten.Kännslan och tryggheten att veta vem man hör ihop med och ska dela evigheten med ger mig en trygghet där all rädsla för fysisk död försvinner.Dessutom är jag och min kära inte skilda åt han finns runt mig dygnet runt och hjälper mig enormt i mediumskapet,så vi har en underbar uppgift som vi delar tillsammans,en fantastisk resa där han får dela med sig av sin visdom till oss fyskska "jordgubbar".

Många som hör detta tror ofta att det hndlar om att vara destruktiv,trött på livet osv men istället är det ren glädje och jag känner en enormt ödmjukhet och tacksamhet för att få dela allt detta med min kära!

[mia-38]
0

Jo men jag menar att man ska inte glömma älska de som finns i livet. Man kan väl inte tacka nej till kärlek enbart för att det finns en på andra sidan som man också älskar.
Jag tycker nog man måste ha fysisk kärlek med…och det kan väl ändå inte den andra ge som finns på andra sidan.

Dharmakharma
0

Det har många sagt till mig ofta och för mig känns detta helt rätt,något vi lovade varanndra innan jag inkarnerade hit till min sista livstid,evig trohet och det är ett löfte som vi båda håller.

Visst fysisk kärlek men jag tror man måste följa sin egen intuition och lyssna på vad som är rätt och fel för sig själv.Det är bara vi själva som vet vår egen sanning och det är det viktigt att stå upp för.

Så jo jag säger nej till fysisk kärlek och det känns helt rätt för mig,är glad lycklig och har hittat helt rätt och får dela min vardag med den underbaraste kärlek och lärare man kan haGlad

Vi valde båda denna resa och han har gett mig oerhört mycket genom åren som medium ,vi gör en fantastisk resa och når ut till många på vår väg så jag står helt fast vid löftet vi en gång gav men förstår personer som inte själva upplevt den sortens kärlek att det kan vara svårt att förstå.Vi är ju här för att uppfylla den plan vi lagt upp innan inkarnationerGladoch detta är en del av min planGlad