Får medum alltid svar??
Jag tror att det är så att vissa ämnas ej tas upp direkt så man får ett lås
och får nyckeln när tiden är inne för det. jag känner ibland av att jag ej kan styra mina tankar på det jag vill veta det lixom spontant kommer saker till mig bra ellr dåligt vet jag ej:( .

Alla svar får vi inte på grund av att allt får vi inte veta.
Jag blev vägledd att jag skulle flytta, 60 mil!!! Jag följde vägledningen och jag fick veta att det handlar om flera anledningar men jag fick bara veta två av dom nu. De andra får jag reda på när tiden är inne. Tur att jag har lärt mig att ha tålamod! nu känns det som att man går och väntar på att öppna paket på julafton :-) men inte med iver för då stoppar man energiflödet.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

jag vet ej vad som hände nu men det blev tydligen dubbelt här ju:)
av nån anledning :)
Och jag som är så ivrig jämt..då måste jag vara "förstoppad" :)
Nu är ju jag inte ett medium utan en "kunskapstörstande lärjunge"..
som lär sig nåt nytt varje dag..underbart!
Jag är också ivrig, vill att det ska börja hända saker i mitt liv. Det är är som att allt står stilla, inte undra på det när jag själv stoppar upp energiflödet. Ska försöka att lugna ner mig det som ska ske i en ens liv det kommer ju sakta men säkert. Lite mer tålamod ska jag skaffa mig.
Ja..att lära sig ha tålamod är verkligen tålamodsprövande…..Jag vet..är lika här med….

Jag måste säga att man blir väldigt frustrerad av att det ibland inte "kommer" något när man försöker hjälpa en del människor,det är precis som man går emot en väg,,,man kan kanske få till sig lite lite men med mycket jobb,,har pratat med andra i "branchen" men tycker inte jag har fått något bra svar ännu,vad tror ni om detta eller händer det aldrig någon annan?