Terry var i Ystad igår
Det var roligt att få se Terry och visst var han jätteduktig! Professionell och lugn. Var mycket pricksäker! Det som mest slog mig var att han var så säker på att få in dödsorsak hos människor och i ett par fall t.o.m. tiden då dom gick över.
Enda nackdelen var att det var för mycket folk, ca 400 stycken. Men han drar ju mycket folk. Många gånger såg man inte dom som svarade men till 90 % sa dom ja, bara några få nej och några ok.
En kväll att minnas.
Jag var på en storseans med honom i höst. Jag fick t.om. meddelande. Först fattade jag inte att det var till mig men sedan så….. Vilken upplevelse. De hälsningar jag fick, stämde jättebra.
Han sade vissa saker om hur jag är som person och det stämde också jättebra.
Han fick mig att tänka efter.
Ett par saker om framtiden berättade han också. Jag väntar med spänning på om han har rätt. Det han sa verkade långsökt men man vet aldrig.
Han är otroligt duktig.
Jag ska på storseans med Terry den 30 mars, jag ser verkligen fram mot det med spänning.
Var på en seans med honom i nov förra året.
Ååh, ska gå om 12 dagar och jag längtar ihjäl mig!
Fint Tommy..han är nog något o se o höra på.Har bara sett han på TV.
Lena.P är jag i verkliga livet.

#5 Ja, jag blev imponerad. Ca 400 personer var det, lite för mycket i mitt tycke men han gör väl alltid såna stora seanser.
Imorse såg jag honom förresten i en repris av Det Okända som jag inte sett innan. Han är lika bra på TV.
Var det någon som fyllde år som ni fick sjunga för?
Tror nog att om det är ca 400st så är nog chansen stor att någon fyller år..
Men jag kan ha fel…
Var på Maranata eller vad det heter, på deras möte en gång. En var där framme tungotalade, alla var i extas oh halleluja ja ja ohooo!
Han pratade om andar o sånt o folk köpte varenda ord.
Blev så illamående att var tvungen gå ut från tältet.
Samma sak med detta en har jobbat sig till kändis , sedan pratar han dittan o dattan om det inte stämmer här, så stämmer det ju ngn annantans, precis som i vanliga livet.
Det handlar om folks tro.
Det fins andar men de förmedlar inte inform i är inte på en lokal ,där en hittar på en massa saker. Som alla köper. Alla som går att manipulera.
Det här vet jag, inte bara tror.

#7 Det minns jag inte.
egge..Är inne på samma spår som du…
Själarna förmedlar…
själarna vill inte att det spelas in o fotas o inga skeptiker får vara med.Då kommer inte själarna.
Men Själarna-Andarna har inga åsikter om att det finns Så många som tjänar stora pengar på o förmedla från andevärden.Det går bra det.Tycker jag är så underligt..Trodde att man som visare skulle leva lite i skymundan utan en massa Överflöd…
I min Värd så vill jag inte framställa andevärden som clowner.Utan något som visar mig vägen när jag inte hittar riktigt fram…
Människan är det största rovdjuret…
Lena…