Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 11497 ggr
mollymus89
0

sexdröm

Hej!

Jag har haft en sexdröm 3 gånger nu, båda helt olika. Första var med 2 killar samtidigt, jag protesterade inte det minsta men var inte heller entusiastisk till det hela om man säger så. Efter sexet tänker jag: Vad fan har jag gjort? Känner mig förtvivlad och beslutar mig för att jag borde berätta det för pojkvännen och be om förlåtelse.

Andra gången var pojkvännen i ett annat rum medans jag var i ett ganska stort badrum. Jag hade lust till sex men var ganska säker på att han inte ville. Plötsligt fanns det en klon av honom i rummet och jag ville ha sex med klonen. Han hade först ingen penis men den växte fram och jag blev då väldigt glad. Kände en del skuld men inte så mycket.

Tredje drömmen var värst. Låg i sängen med 2 killar, den ena låg och spelade nåt spel på tv:n och brydde sig inte om att vi hade sex. Han hade någon konstig apparat han använde på mig som vibrerade och så kom det ut lite bubblor eller nåt. Efter sexet ville jag kolla på den. Båda killarna blev på helspänn och den jag haft sex med riktade en pistol mot mig.

Jag var inte det minsta rädd och tyckte bara han var löjlig och fortsatte titta på apparaten. Kände även här skuldkänslor och beslutade mig nu istället för att INTE säga något till pojkvännen även om det kommer smärta mig resten av livet tänkte jag för jag vill inte förlora honom. När jag vaknade grät jag och var mycket ledsen för känslorna i denna dröm var MYCKET starka och det kändes som om jag verkligen hade varit otrogen mot honom.

Kunde inte glömma drömmen på hela dagen och grät till och från. Riktigt jobbigt när man har så starka drömmar. Men vad betydde dom? Varför var jag otrogen och sedan ångrade mig?

Ursäkta att det blev långt ^^

chik
0

Vad tror du själv om dina drömmar??

Lena.P är jag i verkliga livet.

[grinda]
0

Jag kan inte tolka din dröm…men jag kan säga en sak och det är att du är precis som de flesta av oss andra normala människor dvs känner dragning till andra än din partner. Var inte ledsen över det det var bara i drömmens värld inte på riktigt. Drömmen kanske talar om att du har för höga krav på dig själv, om att du inte får känna vissa saker.

mollymus89
0

#1 Hmm jag vet inte riktigt. Kanske är det för att jag vill ha mer sex med min pojkvän men han vill mest att jag ska få honom att njuta om man säger så. Kanske var det bara ett budskap om att jag inte vill ha sex med någon annan eftersom jag ångrade mig så djupt efteråt och att jag inte njöt det minsta av sexet men jag vill ändå ha mer sex än det jag får. För annars skulle jag väl inte gjort det över huvud taget. Eller…äsch jag förstår inte drömmarna alls tyvärr :/

#2 Jag känner lyckligtvis ingen dragning till någon annan kille. Kan inte tänka mig att ha sex med någon annan men jag blev grymt ledsen över de starka känslorna av ånger.

Tack för svar båda två :)

Julietteh
0

Vet inte riktigt, men när du säger att din kille i drömmen inte ville ha sex så kanske du känner att du inte förtjänar honom eller något sådant. Du kanske är rädd för att bli lämnad eftersom han i drömmer inte var sugen på att ha sex med dig så du kanske tror att han börjar tröttna på dig?

Hoppas du slipper dom drömmarna i framtiden Glad

MVH Juliette

Spongebob
0

Du drömmer, det är inte på riktigt, du är inte otrogen och behöver inte känna skuld över något du inte kan kontrollera. Bara att gå vidare och må bra.

Bjoern
0

#3: "Hmm jag vet inte riktigt. Kanske är det för att jag vill ha mer sex med min pojkvän men han vill mest att jag ska få honom att njuta om man säger så. Kanske var det bara ett budskap om att jag inte vill ha sex med någon annan eftersom jag ångrade mig så djupt efteråt och att jag inte njöt det minsta av sexet men jag vill ändå ha mer sex än det jag får. För annars skulle jag väl inte gjort det över huvud taget. Eller…äsch jag förstår inte drömmarna alls tyvärr :/"

Här pratar du väl inte om drömmen? Isf. tror jag du slår huvudet på spiken. Sexuell frustration kan nog mycket väl leda till drömmar om sex. Se till att han ger dig lite njutning också så ska du se att det ordnar sig. ;)

mollymus89
0

#4 Jo det känns faktiskt som om han tröttnar på mig eftersom jag inte ens får hälften av den njutning han fått och fortfarande får :(

#5 Jo jag försökte ju tänka så såklart men det var sådana starka känslor. Men nästa dag mådde jag iallafall mycket bättre :)

#6 Nej där pratade jag väl mer rent allmänt om alla drömmarna kan man säga. För jag vill ju inte ha sex med dom där killarna egentligen. Så jag förstår inte varför jag inte gjorde det minsta lilla motstånd och sen ångrade jag mig något så oerhört. Men det är nog absolut så att jag helt enkelt får för lite av honom. Han är alldeles för självisk när det gäller sex.

Får ta upp detta med honom åter igen och verkligen få honom att fatta denna gången att jag också vill ha något emellanåt.

Tack så mycket för era svar :D