tinnitus och healing?
Hejsan!
Jag har haft tinnitus i 7 år. Hade länge en låg ton som inte var jobbigt utan kunde leva som vanligt. Men nu har det blviit mycket värre. Jag har flera olika höga ljud och vet inte vad jag ska göra. Jag har dessutom blivit sjuk, långvarigt verkar det som, läkarna hittar inte riktigt vad som är fel.
Men om någon vet något om healing och tinnitus? Har ingen erfarenhet av healing alls och vet inte så mycket om ämnet. Men just nu är jag öppen för allt.
Mvh Elle

jag brukar heala vänner som har ont någonstans och det brukar funka dom tycker det är skönt , en gång healade jag en granne som hade ont i benet och inte kunde springa och det jick över på en halvtimme.och jag healar mig skälv när jag har ont i huvvet
Försök att heala dig själv, det är lätt.
Allt går väl inte att heala, tror jag, men småkrämpor.
Jag är nybörjare och har lyckats flera gånger. Jag gör det när jag lagt mig för att sova. När jag är helt avslappnad så tänker jag på att heala den kroppsdel som är aktuell och ber änglarna att hjälpa till.
Man får då upp färger, vitt och mönster, i mitt fall olika varje gång.
Innan man börjar heala, bör man visst i tanken omsluta sig med vitt ljus, så att inte onda krafter kan ta sig in. Som sagt, jag är nybörjare och dagen efter hade jag energi så det räckte till ett kompani och den mesta värken hade försvunnit. Jag vet inte om det är bestående, annars är det väl bara att ta om det igen. Jag har fibromyalgi och är ständigt trött annars.
Jag lade märke till att just innan synerna visade sig, blev det alldeles tyst och jag hörde inte min tinnitus alls, den bara försvann.
Jag har även provat att samtidigt heala andra personer som jag vet har ont. Jag vet inte ännu om det funkade.
Annars är jag medial och har upplevt både spöken och Poltergeist många gånger, ända sedan jag var barn. Det är nog olika för människor, hur mottagliga de är. Man kan tydligen öva upp sig.
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden