Reinkarnation-djur
När jag var tolv år så blev min älskade katt påkörd. Han har alla år funnits i mina tankar ( är 24år nu). Har underbara kattpojkar som lever med mig och sambon, en av dom har enligt djurkommunikatören träffat mig i ett tidigare liv där jag räddat honom och denna katten och jag har ett väldigt starkt band till varanda. Två av våra katter kommer från en uppfödare som har sen vi köpte våra katter haft flera kullar och har även nu ett par kullar på gång. Men helt plötsligt så kändes det bara som att vi skulle utöka familjen med en till kisse och det är bara en av kullarna jag känner intresse för, i dom andra kullarna kommer födas minst lika fina och trevliga katter men jag känner bara intresse för en av kullerna. Kan det vara så att det finns en speciell liten kisse där som väntar på just mig? Kanske till och med min älskade första kisse.
Hur skall man vara säker och känna att det är rätt?!
Hade kontakt med en tjej som är medial dock jobbar hon inte som medium men enligt henne skulle jag veta när jag träffar min älskade katt. Hon gav även indikationer på att det är ganska snart jag kommer träffa min katt. Men jag undrar hur jag skall veta, hur jag skall känna. Vill ju inte forcera några känslor heller.
Skeptiker undanbedes svara då jag tror på detta och vill endast ha tips och råd av andra med samma tro.
//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se
Hej o tack för att du dela med dig av din berättelse….
Jag tror att det är som hon säger, att du kommer att märka vilken kisse det är….var bara, och låt bli att ens tänka, om det nu är möjligt….hi, hi,hi….men försök iallafall….det löser sig skall du se…
Varsågod 
Försöker verkligen slappna av och bara ta det som det kommer, antar väll att om ödet bestämt att vi skall mötas igen så gör vi det men på samma gång kan jag inte låta bli och oroa mig att jag kanske ändå påverkar ödet. Tänk om jag gör det fel. Tänk om jag missar min älskade kisse. Tänk om jag skaffar en kattunge ur denna kullen och kort därefter möter en katt och då förstår att det är min katt jag mött.
Behöver jag lägga till att jag är en människa som tänker alldeles för mycket ibland 
Sookie..Jag delar din tro på att din gamla katt kommer att komma till dig. O du har ju svarat skälv bara som du säger i denna meningen "men jag känner bara intresse för en kulle""
Så jag ser det som att du redan vet. men är lite osäker.
Om jag får lov o tycka, så fortsätt i ditt tänkande så som du gör nu redan.
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 3
Jag hoppas det jag känner är rätt. Jag borde bara sluta nojja och följa med i det hela men det är svårt.
Ja absolut får du tycka
. Jag är endå bara så rädd att missa honom.