Oijuabräde
Jag har länge varit intresserad av att testa oijuabräde, men jag har hört att kan locka fram demoner osv, så jag har aldrig vågat testa.
Jag är inte rädd för andar och så, för mitt motto är att man inte ska vara rädd för det man inte kan se, men jag skulle inte vilja att de rör vid mig.
Finns den risken ?
Tacksam för svar :)
Vill du hoppa ner för en klippa finns ju alltid risken att du kan dö, vill man ta chansen?
Risken finns med andra ord alltid!

Okej, för vissa människor rekommenderar det, och andra gör det inte, så tänkte bara se vad folk på övernaturligt.ifokus säger.
Personligen så har jag inte haft några problem med det. Men det kan bero på att jag först och främst använder det för att ta kontakt med mitt högre jag, därigenom har jag skydd av mina guider som hjälper mig att sålla mellan högre och lägre energier…
Vilken inställning man har spelar också in tror jag, vad man vill attrahera när man håller på. Disciplin gäller i högsta grad för mig iallafall när jag håller på med brädet… Var noga med vad du vill och inrikta dig mot det "ljusa hållet" så är det inte någon fara…. En satt tid kan också vara bra, håller du på för länge blir du okoncentrerad och kan tillåta lägre vibbar utan att du kanske är medveten om det…
Men som sagt, det är min erfarenhet av det hela…=)
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel