hej...
jag var medlem här år 2008. Jag hade tagit en tydlig bild på en "varelse" i min hall. En del talade om att det var någon från min fars sida som var där för att besöka mig, något på s. Vilket som, har jag flyttat från den bostaden.
Den 21 juli i år avled min far i cancer och jag har haft svårt att hantera händelsen.
Det känns som om min far finns med mig ibland och min son. En dag bakade vi bullar i köket, det kändes som om han stod och tittade på oss. Jag har även känt av det fler gånger som om han vore närvarande.
En natt drömde jaag om honom, han stod med ryggen åt mig och jämte sstod hans cykle. Jag ropade på honom och frågade "vad han ville" men han svarade inte.
Jag vet inte om jag inbillar mig efetrsom jag saknar honom så oerhört mycket… han var en person som jag kunde prata om med det mesta om, han förstod mig och jag upplevde att vi hade en fin relation.
Finns det någon möjlighet att kunna få kontakt med honom, att kunna få säga adjö till honom, efetrsom jag aldrig fick möjlighet att göra det eller är det bara sånt som man kan se i TV?

Hej
Jag förstår din situation, jag har träffat andra människor i liknande situationer.
Där har det löst sig på ett bra sätt, så det finns alla möjligheter att få kontakt och avsluta ordentligt, det är inte bara fiktion på tv.
Skicka ett PM om du vill fortsätta prata mer privat.