Medium
Är det några här inne som har erfarenhet av bra medium i Göteborgsområdet? Har aldrig varit hos något medium, men nu ska det verkligen bli av!;)

Jag vet en som heter Roger Ölveryd,han ska finnas i Göteborgstrakten.Jag vet att detta är ett seriöst,bra Medium.Har tyvärr ingen hemsidesadress till Roger.
Sen finns ju även Sveriges Spiritualistiska Kyrka i Göteborg med Andras Hindström.Där händer det otroligt mycket kul,mellan varven.Andraes är ju oxå Sveriges första Spiritualistiska pastor.
Gå in här:www.sveriges-spiritualistiska-kyrka.se
Sen finns oxå Hasse Nyander i Göteborgstrakten.
Även han ett duktigt Medium.Men sök på de andra Roger och Hasse på Google så kommer du nog rätt.Lycka till/Kram Ewa
Jag kan starkt rekomendera Hasse Nyander i Göteborg! Har varit på en fin helgkurs hos honom, så han får mina varmaste rekomendationer 

I Kungsbacka finns även Jill Pettersson som är ett duktigt medium.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Okej=) Tack för tipsen.
Ja just ja JILL är ju också verksam där i krokarna :) Hon verkar också helt OK!! Har en vän i Göteborg som var på en storseans med henne, och det var en fantastisk upplevelse fick jag berättat för mig. 

Finns det någonstans man kan läsa om de olika platserna och evenamangen eller gäller det att ha koll på var och ens hemsida ?
Jag skulle så gärna vilja träffa ett medium eller gå på en storseans eller liknande men jag har ju ingen aning om vart/när/om det sker och vem som har det.
Finns det något här uppe i Stockholm…det verkar som att det mesta händer ner i landet ?
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#6 Jag är på gång att skriva om olika evenemang på olika platser i Sverige. Så du kan läsa det här ikväll. I Stockholm är det mässa sista helgen i mars, den mässan är väldigt stor och det är massor av utställare och föredrag, bl.a storseanser. Titta mer på www.harmoniexpo.com
Elisabeth

Då ska jag hålla utkik efter det :o)
Hela den sista helgen i mars är bokad redan *surar lite*…men det finns väl fler tillfällen kan jag tänka :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#8 Den mässan är 2 gånger/år. Nästa brukar vara i slutet på september.
Elisabeth