Drömmtydning
Hej hej! Jag skriver inte ofta här men det händer, nu känner jag dock att det kanske är viktigt. Jag gick in i trans igår, och sedan vacknade jag innan transen var klar. Hade gåt in och ut ur en trans lite tidigare sama dag utan komplikationer. Men när jag sedan gick och la mig drömde jag en så ofantligt konstig dröm, den var mer symbolisk en drömar brukar vara. Men ändå inte. Jag och min familj samt en person jag var förelskad i när jag var liten var där. Vi skulle fly från alla människor som hade blivit övertagna av aliens? Eller att de hade blivit aliens? Eller så hade de gåt över på den andra sidan bara. Jag och min stora syster smet upp och ner i ett stort ufo, som inte var ett uto för man var på gjorden men ändå inte. Mer som ett uto torn som var fast på gjorden och nåde ända upp i himmelen eller något. Och mitt i allting så hamnade vi på ett plan som tydligen var extra vicktigt, jag fick den platsen beskriven in i minsta detalj. Det var en gammal man som ägde jätter på dena nivå, dessa jätter var unika dom hade en lång näbb som dom slogg varandra med. Dom hade teritorium som dom vacktade noga. Gubben hade delt in djuren två och två, vissa ensama och vissa 3st. Dom var väldigt lungna och krävde inte stort utryme, men dom var läskigt fientliga mot artfränder av motsat kön. Han hade avgränsat teritoriumen med vitta gardin stångar, det sa han var av stor betydelse. Alla jätterna var vit/ljusgråa med en ljusgrå/vit näbb. Dom var även väldigt låga och gick nästan som reptiler. Vi sat plötligt runt ett inrutat hängne, det var inryttat med vita gardinstänger. Där inne hade man släpt ihop två st av dessa jätter så att de slogs. Min syrra höll plötsligt i en jätt och av någon anledning lätt jag inte henne ta hand om den, jag försökte hella tiden säga vad hon skulle göra med den. Då sa hon skarp till mig. Jag kan visst ta hand om den här jätten och även gubben komenterade att hon är nog duktigare med dena en vad du tror. Den avslutade transen som jag var inne i handlade om kärlek. En drake som förelskat sig i en pellikan 'en svart fågel med lång näbb', dena fågel förvandlades till en appa i slutet och draken och appan blev samansvätsade i guld i ett tempel. När dessa två var förstenade kom det 2st onda drakar som försökte att förstöra templet och guldstatyn. De lyckades dock aldrig och precis i slutet så sog jag dansande indianer mitt i solen med vinterkläder, det värkade dock inte vara vinter såg ingen snö. När dena bild hade avlägsnat fick jag se en ljus uggla som jag kände på något sätt hörde hemma med de onda drakarna. Sedan så vacknade jag. Fast jag inte skulle…… Kan någon hjälpa mig med vad deta kan betyda och om draken och jätterna har något gemensamt? Hällsningar Elin
Drömmen visar att det är dags att vakna och blir medveten om dig själv.
Jaha på vilket sätt då?
Det är något ang. transsituationen som du behöver bli medveten om.
Är du medveten om varför du går in i trans?
Vad är syftet när du gör det?
Kan du tolka det du ser och upplever?
jaha okej, det låter krångligt……….. Är i allmänhet ingen bra på just det. Men jag får väl försöka.
jag ser nu att jag skickade medelandet som en klump. Så jag delar nu upp medelandet så att det blir änklare att läsa och se vad som är vad.
Hej hej! Jag skriver inte ofta här men det händer, nu känner jag dock att det kanske är viktigt.
Jag gick in i trans igår, och sedan vacknade jag innan transen var klar. Hade gåt in och ut ur en trans lite tidigare sama dag utan komplikationer. Men när jag sedan gick och la mig drömde jag en så ofantligt konstig dröm, den var mer symbolisk en drömar brukar vara. Men ändå inte.
Jag och min familj samt en person jag var förelskad i när jag var liten var där. Vi skulle fly från alla människor som hade blivit övertagna av aliens? Eller att de hade blivit aliens? Eller så hade de gåt över på den andra sidan bara. Jag och min stora syster smet upp och ner i ett stort ufo, som inte var ett uto för man var på gjorden men ändå inte. Mer som ett uto torn som var fast på gjorden och nåde ända upp i himmelen eller något. Och mitt i allting så hamnade vi på ett plan som tydligen var extra vicktigt, jag fick den platsen beskriven in i minsta detalj. Det var en gammal man som ägde jätter på dena nivå, dessa jätter var unika dom hade en lång näbb som dom slogg varandra med. Dom hade teritorium som dom vacktade noga. Gubben hade delt in djuren två och två, vissa ensama och vissa 3st. Dom var väldigt lungna och krävde inte stort utryme, men dom var läskigt fientliga mot artfränder av motsat kön. Han hade avgränsat teritoriumen med vitta gardin stångar, det sa han var av stor betydelse. Alla jätterna var vit/ljusgråa med en ljusgrå/vit näbb. Dom var även väldigt låga och gick nästan som reptiler. Vi sat plötligt runt ett inrutat hängne, det var inryttat med vita gardinstänger. Där inne hade man släpt ihop två st av dessa jätter så att de slogs. Min syrra höll plötsligt i en jätt och av någon anledning lätt jag inte henne ta hand om den, jag försökte hella tiden säga vad hon skulle göra med den. Då sa hon skarp till mig. Jag kan visst ta hand om den här jätten och även gubben komenterade att hon är nog duktigare med dena en vad du tror.
Den oavslutade transen som jag var inne i handlade om kärlek. En drake som förelskat sig i en pellikan 'en svart fågel med lång näbb', dena fågel förvandlades till en appa i slutet och draken och appan blev samansvätsade i guld i ett tempel. När dessa två var förstenade kom det 2st onda drakar som försökte att förstöra templet och guldstatyn. De lyckades dock aldrig och precis i slutet så sog jag dansande indianer mitt i solen med vinterkläder, det värkade dock inte vara vinter såg ingen snö. När dena bild hade avlägsnat fick jag se en ljus uggla som jag kände på något sätt hörde hemma med de onda drakarna. Sedan så vacknade jag. Fast jag inte skulle……
Kan någon hjälpa mig med vad deta kan betyda och om draken och jätterna har något gemensamt? Hällsningar Elin