107 årig vän.
Jag har en gammal kär vän som gått igenom en pärs idag.
En vän som väntar på mig varje kväll vid dörren en speciell tid, en vän som ligger nedanför min säng varje natt. En vän som vet exakt när klockan är 18.00 för då ska maten vara framme annars talar han om det högljudd. En jobbig vän ibland som känner när det är lovliga tjejer på långt håll och en kär vän som alltid är jätteglad och se mig även om jag bara vartit ut 5 minuter.
Min allra gamlaste och käraste vän Zacco som vi fick veta att han är 107 människor år och hyfsat pigg.
Hör lite dåligt pga svår öron infektion men har opererats idag. Det har varit en pärs för både honom och familjen eftersom vi inte visste om han skulle vakna upp efter narkosen något mer.
Men det gjorde han och just nu är han lite hängig och ser lite moloken ut, det känns väl lite konstigt i kroppen. Är så glad att han fick hänga med ett tag till min lilla goa hund Zacco 13,5 år gammal.
Det blev dyrt för vi har ingen försäkring på han men det var det värt att han får vara med oss ett tag till.
Kramar från en glad matte Tatsu
Jag är nästan lika gammal som dig hund XD Fast han är 13,5 och jag 14 
va fint skrivet av dig=) Hoppas Zacco får vara med dig (jordbunden)ett tag till, finns inga pengar i världen som kan mäta upp tiden vi har med våra älskade<3
Fina ord om din vän & följeslagare. Hoppas han får vara med länge till.
Kram
Amor Vincit Omnia
Vilken goding Tatsu! Är glad att du/ni har en sådan fin vän.
Kram
Tack snälla ni, han har hämtat igen sig ganska bra. Lite hes än efter sövningen men det ger sig väl.
Idag blev det lite tokigt för han sa till mig kl 17.00 att nu är det mat och han ger sig inte. Tänkte inte på att vi har ställt tillbaka klockan en timme, hans mage sa att kl var 18.00, han hade iof rätt.
Kramar från Tatsu
Det är härligt med djur och man mår dåligt när de gör det. Jag är glad för din skull att voffsingen piggnat på sig igen och att han t.o.m är hungrig.