Har brutit höger arm
hej jag har brutit höger arm, så jag kan inte vara inne och skriva så ofta.
ha det gott mina ö-bor vänner
kram bm
Hej!
Stackare hoppas du inte har allt för ont. Sänder varma tankar och hoppas att den läks snabbt och rätt.
Med ljus och värme
Alma som ska gå på begravning idag.
Oj!! Hoppas att du snart blir frisk igen så du kan vara här inne med oss. Kram till dig!!
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
AJ!!!Tag hand om dig…
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hua , krya på dig o armen
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Ta det lugnt och krya på dig, kramizar :):)

Det kanske finns någon vänlig själ här som kan skicka dig healing och läka din arm?
Måste vara trist att gå gipsad.

tack alla.
det är tyvärr ett sånt här brott som inte går att gipsa, så det gör ont vid olika rörelser. måste ha hjälp med mycket här hemma an så länge. min sambo har varit hemma med mig sedan detta hämde i tisdags. vi får se hur länge han kan vara hemma hos mig.
kram och ha det gott
Krya på dig.
Kram/Marina
Aj, det var tråkigt, Britt-Marie. Du får ta det lugnt med armen. Hoppas det läker snabbt.
Kram

nu har det gått 2 v sedan mitt armbrott.
jag behöver nog inte göra någon op, som det såg ut som att jag behövde göra. den skulle kunna hjälpa så litet, ja den skulle t o m kunna göra den sämre, så det var så små chanser till någon bättring. och jag tycker det känns skönt. har ju mina senaste op så färskt i minnet, så jag har blivit väldigt rädd för op. det höll ju på att gå väldigt illa då.
dagarna går och jag försöker göra dagarna till så bra dagar som möjligt. blir glad då de nina kommer och hälsar på. och när lilla barnbarnet kommer, ja då lyfts min tillvaro upp. och tänk i januari kommer ju mitt nästa lilla barnbarn. jag hoppas min arm är så bra då, att jag skall kunna hålla lilla babyn då.
önskar er en fin dag. här skiner solen
Britt-Marie hur länge tror dom att du skall behöva vara gipsad?
Det är ju så jobbigt.Värk o bara det o tvätta o kamma sig…
Lena.P är jag i verkliga livet.

11 jag har inget gips alls, går inte gipsa ett sånt här armbrott som sitter så högt upp mot axeln.
ja, det är jobbigt. jag kan tex inte tvätta håret själv.