Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 4606 ggr
0zec0
0

en annorlunda fråga..

Hej hej, blev snabbt medlem här då jag undrar en sak. Vad skall man göra om en ande driver med en? Ta det hur ni vill men inga elaka svar, okej?

[dagdrommarn]
0

hur menar du att den driver med dig?=) eller vad har hänt liksom?

0zec0
0

Testade på spiritism och fick först kontakt med en som ja trodd att var en släkting till min pappa men sen när ja testade igen så "sa" den bara en massa konstigt.

Jag hadde den där metoden med ett glas och papper som ja hade ritat cirklar på och skrivit in bokstäver i. Jag var inte den enda närvarande, man bör vara minst 3 personer för att d ska funka..

[kvasthilda1972]
0

Snälla du om du ska testa sådant så måste du förbereda dig innan för att skydda dig mot andar som vill jäklas…

Se till att ha en kunnig med er om ni ska hålla på med sådant, själv håller jag mig lågnt borta från sådana saker…

Det ni kan göra nu är att be era skyddsandar om beskydd och be att ljuset ska fylla det rum ni är i…

Denna kommentar har tagits bort.
Choklad
0

Säg bestämt till anden att du inte vill kommunicera med denne längre. och använd meningar som är fria från ordet "inte". Det ordet kan ignoreras av anden om han vill busa med dig.

Om det inte så hjälper så råder jag dig att ta hjälp av ett medium.

U R us

0zec0
0

all right..

det var nog bara ett experiment som urartade sig och inte har man ju haft mardrömmar efter det men uppskakad blev jag! Några heliga böner läste vi alldrig.. varför skulle man det? Int bits andarna? den kund ju bara svara en massa rappakalja :)

känner ingen kunnig :P

Choklad
0

# 11

Ja det är just därför man ska vara lite erfaren innan man ropar på andarna, eller ha erfaren person med sig. Det kan bli alldeles för överväldigande för en person som aldrig haft kontakt tidigare. Inte experimentera med andevärlden dem ska man möta med respekt och kärlek. Andevärlden är gärna med och "leker" och ofta så får man det man "ber" om…Flört

Sedan är det bra att kunna tyda "rappakaljan" också..

Du ska inte vara rädd, utan glöm detta och gå vidare. Säg till anden att de var ett misstag från din/er sida och be ursäkt. Andar (för det mesta) är ju personer, de också, men på ett annat plan.

U R us