Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 3211 ggr
meriaa11
1

Förbannelse

Min ex-sambo lade en förbannelse på mig när vi skildes.

Han sa att jag har inte rätt att leva och en spådam hade sagt till honom att jag kommer snart insjukna och dö med en smärtsamt sätt inom 2 månader.

Känns jobbigt att leva med dettaGråter

JustMe08
2

Jag skulle nog inte vara så orolig över den där "spådomen" om jag var du. Ditt ex verkar mest hämndlysten och har säkerligen hittat på både spådam och spådom alldeles själv. Sedan är det ju förstås väldigt beklagligt att han säger så hemska saker till dig.Obestämd

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

Solo-amici
2

Omoget ex..

Imasy
2

Låter mer som att ditt ex försökte såra/skrämma dig. Dessutom så tror jag aldrig att en seriös spådam ens skulle tala om när en viss person skulle dö, OM det nu var så att de hade fått fram den infon.

Släpp det och njut av livet istället, som du har all rätt i värden att leva :)

Mirjami-78
2

Jag skulle med nog säga att inget som du behöver gå runt och vara rädd för eller oroa dig för. Kan tänka mig att han har gjort detta för att skrämma dig helt enkelt.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Denna kommentar har tagits bort.
[Meinfinity]
2

Finns det ingen vänlig själ här som kan se , el spå meriaa, så hon kan få lite lugn och ro i sin själ?

Hade det varit jag som varit med om detta skulle jag också vara livrädd, och bara gå och oroa mig.

Så snälla finns det nån här som kan hjälpa meriaa?

*värme och kärlek och omtanke till dig meriaa*

[Mastre]
2

#0  Personligen skulle jag inte ta något på allvar när det kommer från en förorättad ex, men om du verkligen är orolig kanske du ska fråga inne på "Häxor i Fokus". De verkar ha koll på hur man skyddar sig mot negativa energier av ett eller annat slag.

I min livsåskådning måste man själv vara mottaglig för att andras attacker mot en ska nå fram, så jag skulle bara gå in för att må så bra som möjligt. Som att påminna mig om hur frisk och välfungerandde min kropp faktiskt är och hur mycket kul jag ska ha den närmaste framtiden (särskilt när jag slipper släpa på ett surt ex, hihi).

Choklad
2

Om man sänder ut negativa energier till andra, så kommer de tillbaka till den som sände ut dem, alltså behöver du inte vara rädd….

För det hamnar ju på dem själva. Inte på dig.

Så om du sänder kärlek till dem, och tänker kärleksfullt till dem som vill dig illa, så får du kärlek tillbaka. Glad

U R us

Bror-Jon
0

#9 Hur vet du det?

[marion69]
2

#9 Ja jag håller med dig. Negativa energier kommer tillbaka. Karma.