Varför går du till ett medium ?
Läste något intressant på en annan sajt just om varför man besöker ett medium och vad man då önskar få ut utav mötet. Man kan då som jag förstod det hela antingen få kontakt med andevärlden och budskap från nära och kära eller så kan man få medial vägledning där man mer ser till personen själv och tips och råd på vägen.
Om du besökt ett medium, vad ville du ha ut utav ert möte ?
Personligen de gånger jag haft en sittning har min önskan varit medial vägledning och jag har fått så oerhört bra tips och råd på vägen. Och på köpet har ibland en och annan från andra sidan dykt upp och förmedlat något.
Amor Vincit Omnia
Jag var konstant trött men hade ändå svårt att sova, kände mig iaktagen och som att jag gick i sirap ibland. Min dotter blev rädd för "något" helt plötsligt några gånger och sa att det var nägon där. Så min mamma ringde hit ett medium för att jag skulle bli bättre och piggare och för att dottern skulle få ro.
Det fungerade bra och vi fick ut det vi ville ha och lite annan rolig information och vägledning!
Hej!
Jag gick till en början för att få bevis på andevärlden. Sen för att se om någon av mina nära och kära på andra sidan, fanns där. Det har varit oerhört bra för den sorg jag burit på genom åren har dränerat mig på både energi och glädje i livet. Efter kontakt med ett medium har vänt och numera så hanterar jag förlusten av nära och kära mer hälsosamt för mig.
Nu mera vill jag se vad som kommer att hända när jag är där…
Alma

Jag var till ett medium idag för att få kontakt med någon nära anhörig på den andra sidan. Men det visade sig vara någon jag inte känner igen.
Vet ännu inte vad det gav mig, då jag fick mycket information och känner mig rätt snurrig just nu.
Men jag kommer absolut gå fler ggr! Kommer också att testa på medial vägledning.
"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"
Intressant att läsa om era upplevelser, tack för att ni delar med er.
Amor Vincit Omnia