läsa av mig ? :)
ppuuutt

Hej,
jag känner rädsla när jag tittar på dig.
Det känns som att du är full av hat mot en person och detta bär du djupt inom dig, ni kanske har gjort illa varandra?!
#3hm.. jadu.. känner rätt mycket hat mot väldigt många, 
ser du något mer?
#3hm.. jadu.. känner rätt mycket hat mot väldigt många, 
ser du något mer?
Det känns som att du känner dej instängd.Vet inte riktigt hur du ska hitta vägen ut…du har ett behov av frihet,men vet inte riktigt vad du ska göra av den när du har chansen…mycket dagdrömmar finns det som du ibland flyr in i. Jag känner att det finns en konstnärsjäl i dej…det känns som att du kommer att arbeta med att skriva.Du fastnar lätt i grubblerier och analyserar allt som sker för dej…men du skulle behöva bara släppa och titta framåt …
#6 haha oj typ allt stämmer ^^
tack :D
putt ^^

Och som sagt: det stämmer för att det stämmer in på ALLA tjejer i din ålder.

# Oj din bekantskapskrets i den åldern verkar stor…eller också generaliserar du…*L*

Nej, det är just det jag inte gör. Om man läser lite psykologi och främst ungdomspsykologi så märker man att det finns väldigt många tankegångar som är ytterst allmänmänskliga.
ok nu har ju inte jag läst så mycket psykologi…så jag fabulerar väl då…

Om du vill prova hur allmänmänskliga såna här påståenden är: börja experimentera med tidningshoroskop.
Läs helt fel horoskop för dina vänner och fråga om det stämmer. Påfallande ofta kommer de att hävda att det stämmer bra.
För det som skrivs är så allmängiltigt att det stämmer in på alla. Men om man vill tro på det kommer man att tolka det som att det handlar om just mig.