Svårt att sova
Jag har ju haft lite aktivitet i min nya lägenhet. Inte varje dag, men flera gånger i veckan på olika sätt.
Problemet är att jag inte kan sova! Jag kan stå ut med ljud, knäppningar och annat, men när man känner sig iakttagen när man ska sova, ja, då är det svårt att sova.
Jag har försökt att säga:
-Jag måste få sova ifred och gå härifrån.osv
Ibland hjälper det men inte alltid. Jag brukar också föreställa mig som ett skydd runtom mig eller i det rum jag sover i.
Vad ska jag göra? Någon som har fler tips?
Fick också nyligen reda på av min pojkvän som bor granne med mig, att en kvinna som bott här innan har också sagt att det "spökar" lite här.
Läste precis ett annat inlägg HÄR och hon skriver:
"Inatt när vi skulle gå o lägga oss var det en ande som var så oerhört arg som försökte gå in i min aura o ja ni vet hur det känns."
Det är så jag känner.. att denna/dessa andar kommer för nära inpå mig.. jag kan inte sova, och jag är ofta trött. Känns som om energi försvinner ifrån mig.
Hej, det var jag som skrev.
Inatt pratade jag med min guide, har du kontakt med din?
Jag bad honom om hjälp o han visste redan om situationen och han satte ett diamant "skydd" runt mig o min sambo o nu har det snart gått 12 timmar o jag har inte känns något (förutom att energin fortfarande försvinner) men ingen andeaktivitet.
Det där med energin vetta sjutton hur vi ska lösa, verkar som om vi är lite i samma båt…. ett tips: Drick inte för mycket kaffe, det hjälper inte! ;)
Hej, vad kul att du svarade i min tråd. Ja, det verkar som om vi har lite likartad situation! (Imorse somnade jag först kl 04.30)
Jag har väl inte direkt fått kontakt med min guide, vet inte vem det är. Möjligen att det skulle kunna vara två kvinnliga energier som hälsar på mig med jämna mellanrum och tittar till mig.
Jag tycker det också är jättejobbigt att bli av med energi och vara trött nästan varje dag.
Ibland har jag lust att hålla mig borta hemifrån för att se om jag blir piggare och det har jag blivit dom gånger jag inte är här hemma.
kul om vi kan komma fram till någon lösning
läs på http://overnaturligt.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=5af4c8e8-2290-4c46-8318-0b0072bea31a om hur du kontaktar din guide :)
Ja man blir piggare när man är hemifrån, en stund men jag har märkt att när man sen kommer hem så försvinner energin snabbare, ungefär som om de "väntat" på en… Ja du fattar nog vad jag menar;)
Tack för länken. Ska prova redan idag.
Jag vet att jag blev spådd live via internet en gång av ett amerikanskt medium. Minns inte namnet, för det var så länge sedan.
Jag kommer ihåg 3 saker som han sade om mig. En var angående min andliga guide. Han sade att det var en väldigt gammal kinesisk eller japansk man. Sån där man med svart klädnad med ärmar som änglatrumpeter och svart långt pipskägg och håret i tofs där bak.
Men man kanske inte ska lita på vem som helst, men iallafall, dom två andra saker som han sagt har stämt in om saker som skulle hända i mitt liv.
Men jag ska prova. tack för länken.